بیش از 85 میلیارد ریال طرح عمرانی در قصرشیرین افتتاح شد


بیش از 85 میلیارد ریال طرح عمرانی در قصرشیرین افتتاح شد

قصرشیرین - ایرنا - 85 میلیارد و 480 میلیون ریال طرح کشاورزی، آبرسانی و احداث راه در شهرستان قصرشیرین همزمان با ششمین روز دهه مبارک فجر با حضور جمعی از مسوولان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار قصرشیرین روز یکشنبه در آیین بهره برداری از این طرح‌ها با گرامیداشت دهه فجر گفت: این میزان اعتبار برای کلنگ زنی و بهره‌برداری از پنج طرح کشاورزی، آبرسانی و احداث راه روستایی هزینه شده است.

مرادعلی تاتار افزود: یکی از این طرح‌ها آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به سه روستای کرکهرک، امام حسن عُلیا و امام حسن سُفلی با ۳۵ میلیارد ریال اعتبار است که شامل احداث مخزن، ایستگاه پمپاژ و هفت کیلومتر طور خط انتقال و تقویت ایستگاه پمپاژ موجود برای افزایش پسماند برق و دیماند برق است.

او اظهار داشت: با اجرای این طرح ۲۳۰ خانوار با جمعیت ۹۲۶ نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند که اینک با مشکلاتی مواجه هستند.

وی دیکر طرح‌ها را شامل سه طرح آبیاری تحت فشار به مساحت ۱۴.۷ هکتار با پنج میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: امروز طرح هادی روستای گراوه اسماعیل شامل اجرای لایه زیر اساس، اساس و آسفالت به متراژ ۲ هزار مترمربع با ۴۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار و استفاده از ۱۶ تُن قیر رایگان به بهره برداری رسید.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرزها، ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان فعال است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس