ارسال فهرست خرید 12 نفره به پرسپولیس


ارسال فهرست خرید 12 نفره به پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس می‌گوید فهرست خرید 12 نفره‌ای را به باشگاه داده است.

ارسال فهرست خرید 12 نفره به پرسپولیس

به گزارش راهبرد معاصر؛ صحبت و شایعه درباره خرید‌های جدید باشگاه پرسپولیس زیاد است. آن‌ها تا به الان فقط احمد گوهری را خریده اند و به تازگی عنوان شده که ۴ بازیکن دیگر هم تا پایان هفته قرار است به پرسپولیس آمده و قرارداد نهایی با این باشگاه را امضا کنند.

با این حال، آنطور که از صحبت‌های یحیی گل محمدی برمی آید، چندان اتفاق مثبتی در این زمینه رخ نداده است. یحیی که تیمش را برای رقابت سوپرجام که قرار است فردا و مقابل فولاد برگزار شود، آماده می‌کند، امروز در کنفرانس خبری به طور رسمی از فهرست خرید پرسپولیس حرف زد. او در صحبتهایش پرده از این موضوع برداشت که لیست ۱۲ نفره‌ای را به مسئولان باشگاه داده است. «شرایطی که اعلام کرده بودم، فقط زمین تمرین را قرارداد بستند که آن را هم هنوز تحویل نگرفته‌ایم. هنوز مشکلات ما حل نشده است. لیست ۱۲ نفره‌ای به باشگاه داده‌ام و اگر دو بازیکن را هم جذب می‌کردند من راضی بودم، اما حتی تا ۱۰ درصد مذاکره هم پیش‌روی نکرده‌اند. بازیکنان مد نظرمان را هم با این شرایط نمی‌توانیم جذب کنیم و مجبور هستیم از روی فیلم بازیکن ببینیم که کار سختی است، چون هیچ تضمینی وجود ندارد که این بازیکنان خوب باشند.


تا حالا روی فیلم بازیکنی نگرفته‌ام، اما متاسفانه انگار باید این اتفاق رخ بدهد. ما فرصت زیادی نداریم و مشکلات به خاطر نبود پول در باشگاه است. امیدوارم از جایی تامین شود، چون ما به تقویت احتیاج داریم و باید حداقل جای بازیکنی مثل آل‌کثیر را پر کنیم، اما با این شرایط باید دنبال بازیکنان خارجی باشیم که مثل هندوانه در بسته هستند و نمی‌دانیم کیفیت خوب دارند یا خیر. در هر صورت با این شرایط مجبور هستیم ادامه بدهیم. باید بهتر تمرین کنیم و قوی‌تر کار را دنبال کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم در پایان موفق بشویم.»/فرارو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان