تمدید فرصت نام‌نویسی در کنکور سراسری


تمدید فرصت نام‌نویسی در کنکور سراسری

فرصت ثبت‌نام در آزمون سراسری سال 1401 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،فرصت ثبت‌نام در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ تا روز چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ تمدید شد.

داوطلبان برای ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در دوره‌های روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور (آموزش از راه دور) و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی باید تا این تاریخ برای ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

داوطلبان قبل از ثبت‌نام باید دفترچه راهنمای ثبت‌نام را که در سایت سازمان سنجش قرار گرفته است با دقت مطالعه کنند.

افرادی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می توانند تا تاریخ ۲۰ بهمن‌ ۱۴۰۰ نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

هزینه ثبت‌نام در آزمون کارشناسی سال ۱۴۰۱، ۷۵ هزار تومان است و لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به سایت سازمان سنجش واریز و اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال ۱۲ رقمی) دریافت شود.

هزینه استفاده از خدمات با ارسال پیام کوتاه، مبلغ ۱۲۰۰۰ (دوازده هزار) ریال است که در صورت تمایل می‌توانید آن را پرداخت کنید.

چنانچه علاقه‌مند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام‌نور باشید، لازم است که نسبت به پرداخت مبلغ ۲۰۰.۰۰۰ (دویست هزار) ریال دیگر نیز اقدام کنید.

چنانچه علاقه‌مند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی باشید، لازم است نسبت به پرداخت مبلغ ۲۰۰.۰۰۰ (دویست هزار) ریال دیگر اقدام کنید.

براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی،اعمال تاثیر قطعی معدل سال دوازدهم در کنکور سال ۱۴۰۲ به تصویب رسید همچنین تاثیر قطعی سال یازدهم در سال ۱۴۰۳ و تأثیر قطعی سال دهم در سال ۱۴۰۴جرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

همه کلاس‌های دانشجویان حضوری است/ بازگشت دانشجویان از خارج ممنوع

امکان نام‌نویسی مجدد در کنکور فوق لیسانس

۴۷۲۳۱

کد خبر 1600312

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن