درخواست ذوب‌آهن برای تغییر ساعت بازی با استقلال


درخواست ذوب‌آهن برای تغییر ساعت بازی با استقلال

باشگاه ذوب آهن با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواستار تغییر زمان بازی با استقلال شده است.

به گزارش "ورزش سه"، پس از این‌که استقلال و هوادار آخرین دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر را برگزار کردند، سرانجام سازمان لیگ نیز برنامه دیدارهای هفته هفدهم تا بیست‌و‌دوم را اعلام کرد که طبق آن، آبی‌های پایتخت می‌بایست روز یک‌شنبه 24 بهمن و از ساعت 19 به مصاف ذوب آهن بروند.

برگزاری دیدار دو تیم در این ساعت باعث انتقاداتی در فضای مجازی شد و حالا نیز باشگاه ذوب آهن با صدور نامه‌ای به سازمان لیگ، خواستار تغییر زمان بازی به‌علت سرمای هوا شد.

در اطلاعیه‌ای که ذوب آهن صادر کرده، آمده است: نظر به زمان برگزاری دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور و دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران، با توجه به برودت و سردی هوا و این‌که این دیدار تا حدود ساعت ۲۱ شب به طول می‌انجامد و امکان افزایش احتمال بیماری بازیکنان هردو تیم وجود دارد، باشگاه ذوب آهن اصفهان با ارسال نامه‌ای رسماً خواستار تغییر زمان برگزاری دیدار خود در ۲۴ بهمن‌ماه از ساعت ۱۹ به ساعت ۱۷ شد.

پیش از این نیز جواد نکونام سرمربی فولاد نسبت به زمان برگزاری دیدار این تیم برابر پرسپولیس از هفته شانزدهم لیگ که ساعت 18 برگزار شد، معترض شده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید