گل‌محمدی: انگیزه بازیکنان پرسپولیس برای کسب سوپرجام فوق‌العاده است


گل‌محمدی: انگیزه بازیکنان پرسپولیس برای کسب سوپرجام فوق‌العاده است

پارسینه: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ دیدار سوپرجام چکیده‌ای از لیگ و جام حذفی است و انگیزه بازیکنان پرسپولیس برای کسب سوپرجام فوق‌العاده است.

گل‌محمدی: انگیزه بازیکنان پرسپولیس برای کسب سوپرجام فوق‌العاده است

«یحیی گل‌محمدی» امروز (یکشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فولاد در سوپرجام فوتبال ایران که در سیرجان برگزار شد، اظهار داشت: خوشحالیم که در این شهر قشنگ هستیم و از همه هواداران پرسپولیسی این شهر تشکر می‌کنیم که به ما لطف داشتند.

وی افزود: سوپرجام شاید در ظاهر تنها یک دیدار باشد اما چکیده‌ای از جام حذفی و لیگ است و زحمات یک سال قهرمان لیگ و یک سال قهرمان جام حذفی است. زحمات زیادی برای اینکه به این مرحله برسیم کشیده شده و خون دل‌های زیادی خورده شده تا تیم‌ها به این مرحله برسند. این یکی از جام‌های فوتبال ما است و امیدواریم مقابل تیم خوب فولاد بازی خوبی انجام دهیم.

گل‌محمدی تصریح کرد: فولاد همیشه یکی از تیم‌های قابل احترام فوتبال ما است و امسال هم با حضور «جواد نکونام» وضعیت این تیم بهتر شده است. به سبک مربیگری نکونام علاقه زیادی دارم و مطمئنم او می‌تواند در آینده در مربیگری حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: فولاد تشکیلات و سازماندهی خیلی خوبی دارد و توانستند تیمشان را با جذب پنج بازیکن خیلی خوب تقویت کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به اتفاقاتی که برای ما افتاد و مشکلاتی که داشتیم کار را شروع کردیم و یک بازی تدارکاتی برابر پیکان انجام دادیم. البته برای دیدار فردا چند بازیکن مصدوم هم داریم. همه بازیکنان ما انگیزه فوق‌العاده‌ای دارند تا بازی فردا را ببرند و سرپرجام را بگیریم. امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید از هوادارانمان تشکر کنم که من را مورد حمایت و لطفشان قرار دادند و شرمنده‌ام کردند. این امر به طور قطع وظیفه من را سنگین‌تر می‌کند.

تیم فوتبال پرسپولیس عصر فردا دوشنبه ساعت ۱۷:۱۵ در سوپرجام باشگاه‌های ایران در ورزشگاه امام علی (ع) شهر سیرجان به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان