کالای ایرانی سبب تولید پایدار صنعت نفت می‌شود


کالای ایرانی سبب تولید پایدار صنعت نفت می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: تولیدات داخلی، کشور را از بسیاری از مشکلات خارج می‌کند و می‌تواند تولید پایدار صنعت نفت را به کل کشور ارزانی بدارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفتخیر جنوب علیرضا دانشی امروز (یکشنبه، ۱۷ بهمن‌ماه) در آیین گشایش نمایشگاه تخصصی نفت اهواز با اشاره به تقارن این برنامه با چهل و سومین بهار آزادی انقلاب اسلامی و ماه رجب با این نمایشگاه اظهار کرد: با وجود تهدیدهای پیش روی صنعت نفت، مردم سختکوش و با اراده ایران مفتخر شدند تحریم‌ها را دور بزنند و ساخت داخل را تقویت کنند.

وی افزود: در نمایشگاه نفت اهواز حدود ۲۲۰ شرکت از سراسر کشور شرکت کرده‌اند که حدود نیمی از آنها از مجموعه‌های دانش‌بنیان هستند، ۹۰ درصد شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه نیز سازندگان هستند بنابراین طبیعی است شرایط برای فعال‌سازی و حرکت‌های رو به جلو صنعت نفت بیشتر در منطقه فراهم شود.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب اظهار کرد: انتظار می‌رود در این نمایشگاه و در فصل جدید حاکمیت نظام جمهوری اسلامی به رفع مشکلات تولیدات داخلی بپردازیم؛ بنده به نیابت از صنعت نفت خود را مکلف می‌دانم پای صحبت‌های مشکلات سازندگان بنشینم و برای رفع مشکلاتشان که پیچیده نیست و تنها اراده می‌خواهد، تلاش کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022