بازگشت لژیونر پرسپولیسی جدی شد


بازگشت لژیونر پرسپولیسی جدی شد

اخبار غیررسمی حاکی از آن است که رضاییان هنوز از بازگشت به پرسپولیس ناامید نشده و این موضوع را به اطلاع پرسپولیسی‌ها هم رسانده است. نوشته بازگشت لژیونر پرسپولیسی جدی شد...

بازگشت لژیونر پرسپولیسی جدی شد

بازگشت احتمالی رامین رضاییان به پرسپولیس
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 بهمن 1400 | 15:40
بازگشت لژیونر پرسپولیسی جدی شد

اخبار غیررسمی حاکی از آن است که رضاییان هنوز از بازگشت به پرسپولیس ناامید نشده و این موضوع را به اطلاع پرسپولیسی‌ها هم رسانده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرغم اخبار منتشر شده درباره منتفی شدن بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس، گویا هنوز پرونده این موضوع را نمی‌توان مختومه اعلام کرد.

به گزارش پارس فوتبال، رامین رضایی امیدوار است بتواند با فسخ قرارداد خود با الدحیل راهی پرسپولیس شده تا بتواند پیراهن قرمز پرسپولیس را بر تن کند.

رامین که طلب سنگینی از الدحیل دارد در تلاش است تا بتواند در جلسه‌ای که با حضور مدیربرنامه‌هایش و مالک باشگاه الدحیل برگزار خواهد شد، با باشگاه قطری به توافق برسد تا مشکلی برای بازگشت به فوتبال ایران نداشته باشد.

رضاییان که تحت قرارداد باشگاه الدحیل قطر است، به صورت قرضی راهی السیلیه شد و یک فصل را در این تیم حضور داشت اما در نیم فصل قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرد و در حالی که گفته می‌شد به دلیل عدم توافق با الدحیل درباره مسائل مالی، این بازیکن چاره‌ای جز بازگشت به السیلیه ندارد اما گویا لیست این باشگاه پر است و امکان بازگشت رضاییان به السیلیه وجود ندارد.

باشگاه الدحیل که خبر دارد به جز پرسپولیس، فولاد و سپاهان هم به دنبال جذب رضاییان است، قصد دارد از این موضوع به نفع خودش استفاده کند و در مذاکره با او، مبلغ کمتری را به مدافع سابق تیم ملی پرداخت کنند.

اخبار غیررسمی حاکی از آن است که رضاییان هنوز از بازگشت به پرسپولیس ناامید نشده و این موضوع را به اطلاع پرسپولیسی‌ها هم رسانده منتهی همه چیز بستگی به جلسه او با مالک باشگاه الدحیل دارد و باید دید خروجی این جلسه باب میل او و پرسپولیسی‌ها خواهد بود یا نه.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی