تصمیم یحیی گل محمدی درباره گران‌ ترین خرید پرسپولیس


تصمیم یحیی گل محمدی درباره گران‌ ترین خرید پرسپولیس

رضا اسدی هافبک دفاعی پرسپولیس این روزها مورد توجه امیرقلعه نویی و باشگاه گل گهر سیرجان قرار گرفته است. نوشته تصمیم یحیی گل محمدی درباره گران‌ ترین خرید پرسپولیس...

تصمیم یحیی گل محمدی درباره گران‌ ترین خرید پرسپولیس

مخالفت یحیی گل محمدی با جدایی رضا اسدی
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 بهمن 1400 | 13:40
تصمیم یحیی گل محمدی درباره گران‌ ترین خرید پرسپولیس

رضا اسدی هافبک دفاعی پرسپولیس این روزها مورد توجه امیرقلعه نویی و باشگاه گل گهر سیرجان قرار گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه رسمی به گل‌گهر سیرجان خواستار جذب سعید صادقی و مهدی تیکدری شد. جالب آن که سعید صادقی که سابقه بازی زیرنظر یحیی گل‌محمدی در پدیده مشهد را هم دارد مدنظر سپاهان هم قرار گرفت و باشگاه اصفهانی هم برای جذب او به گل‌گهر نامه زد اما این باشگاه سیرجانی با خواسته هر دو باشگاه مخالفت کرد.

این درحالی بود که شنیده می‌شد احتمال بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس وجود دارد اما این موضوع منتفی شد. با این وجود یحیی گل محمدی اصرار داشت مهدی تیکدری پرسپولیسی شود. بازیکنی که شایعه شده بود باشگاه سیرجانی برای جذب او ۱۱ میلیارد تومان به عنوان مبلغ رضایتنامه به تراکتور پرداخت کرد و با رقمی که به خود این بازیکن پرداخت شده انتقال این بازیکن حدود ۲۰ میلیارد تومان هزینه داشته است!

شنیدیم مدیران باشگاه پرسپولیس به رغم مخالفت سیرجانی‌ها و به خواست یحیی گل محمدی به مذاکرات خود ادامه دادند اما به جایی نرسیدند. در این میان اسم رضا اسدی وسط آمد. دو باشگاه کرمانی مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان خواستار خرید این هافبک تدافعی در نقل و انتقالات نیم فصل شدند و این مرتبه مدیران پرسپولیس به فکر فرو رفتند.

پیشنهاد جدید به گل گهر ارائه شد مبنی بر اینکه رضا اسدی با سعید صادقی یا مهدی تیکدری معاوضه شود اما شنیدیم جواب مسئولان باشگاه سیرجانی هم قابل تأمل بود: رضا اسدی را می خواهیم اما حاضر به معاوضه نیستیم. به جای آن حاضریم پول نقد بدهیم و این بازیکن را در نیم فصل به سیرجان ببریم.

آخرین پیشنهاد گل گهر سیرجان اما همان طور که قابل پیش بینی بود با مخالفت یحیی گل محمدی و مدیران باشگاه پرسپولیس روبرو شد زیرا از کمبود بازیکن رنج می‌برند.

جالب آن که پس از این ماجرا سرمربی پرسپولیس با نگاهی تازه و توجهی بیشتر به رضا اسدی در تمرینات تیمش حضور پیدا کرد و تصمیم گرفت نیم فصل دیگر پای خرید پرسروصدای تابستانی خودش بایستد!

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در