بهره‌برداری از 1000 میلیارد ریال پروژه زیرساختی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی


بهره‌برداری از 1000 میلیارد ریال پروژه زیرساختی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: همزمان با دهه فجر 27 پروژه عمرانی زیرساختی با اعتبار هزینه شده 1228 میلیارد و 234 میلیون ریال در 17 شهرک و ناحیه صنعتی استان بهره‌برداری شد. 

علی بهرامی‌زاده اظهار کرد: از این تعداد ۶ پروژه در حوزه تامین برق به میزان ۱۲۴.۵ مگاوات در ۶ شهرک و ناحیه صنعتی استان اجرا شده و به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: ۱۱ پروژه عمرانی دیگر هم مربوط به تامین آب به میزان ۵۵.۲۶ لیتر بر ثانیه با اعتبار هزینه شده ۱۵۰ میلیارد و ۷۳۴ میلیون ریال است که در ۱۱ شهرک و ناحیه صنعتی خراسان رضوی بهره‌برداری شده است.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی بیان کرد: همزمان با دهه فجر امسال همچنین عملیات اجرایی ۱۲ پروژه عمرانی با اعتبار ۴۵۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در هشت شهرک و ناحیه صنعتی استان آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی بهرامی‌زاده تصریح کرد: خراسان رضوی در حال حاضر دارای ۵۰ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب است که از این تعداد ۴۴ شهرک و ناحیه صنعتی دارای زمین و ۴۰ شهرک و ناحیه صنعتی در حال واگذاری است. از این تعداد ۲۳ شهرک و ناحیه صنعتی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته واقع شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟