4 مرکز درمانی در مشهد به بیماران کودک کرونایی اختصاص یافت


4 مرکز درمانی در مشهد به بیماران کودک کرونایی اختصاص یافت

مشهد- ایرنا- مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد از اختصاص 4 مرکز سطح یک و دو ویژه کودکان مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مشهد خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر محمد پهلوان گفت: در موج ششم کرونا، تعداد کودکان مبتلا و یا مشکوک به کرونا افزایش یافته است که در راستای ارائه خدمات مناسب به کودکان، چهار مرکز شامل بیمارستان تخصصی کودکان اکبرواقع در میدان تلویزیون-بلوار شهید کاوه، درمانگاه سلامت کودک واقع در بلوار وکیل آباد - بین بلوار دانشجو و وکیل آباد ٣۵، درمانگاه نشاط کودک واقع در طلاب- خیابان وحید -بین وحید پنج و هفت و درمانگاه آریان واقع در کوهسنگی ١۰ - میدان الندشت، برای خدمات رسانی به کودکان در سطوح تخصصی فعال شده است.

وی با بیان اینکه مراجعه زودهنگام به مراکز سطح یک و دو نقش موثری در شناسایی و درمان موثر بیماران دارد افزود: علاوه بر این مطب‌ پزشکان متخصص کودک نیز برای خدمات رسانی به بیماران نیز فعال است.

مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: به منظور خدمات رسانی مطلوب به بیماران علاوه بر مراکز خدمات جامع سلامت، ۱۵۰ درمانگاه در سطوح یک و ۲ در مشهد فعال شده است.

دکتر پهلوان با بیان اینکه در مراکز سطح دو علاوه بر حضور متخصصان، امکانات پاراکلینیکی نیز برای تشخیص بیماری مهیاست یادآور شد: عموم مردم در صورت بروز علائم می‌توانند ضمن تماس با سامانه ۱۹۱ و دریافت اطلاعات لازم، به نزدیکترین مرکز خدمات جامع سلامت منتخب و یا درمانگاه سطح یک و دو مراجعه نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی