یک‌هزار میلیارد ریال پروژه در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی بهره برداری شد


یک‌هزار میلیارد ریال پروژه در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی بهره برداری شد

مشهد-ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: همزمان با دهه فجر 27 پروژه عمرانی زیرساختی با اعتبار هزینه شده یک‌هزار و 228 میلیارد و 234 میلیون ریال در 17 شهرک و ناحیه صنعتی استان بهره برداری شد. 

«علی بهرامی زاده» روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ۶ پروژه در حوزه تامین برق به میزان ۱۲۴.۵ مگاوات در ۶ شهرک و ناحیه صنعتی استان اجرا شده و به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: ۱۱ پروژه دیگر عمرانی مربوط به تامین آب به میزان ۵۵.۲۶ لیتر بر ثانیه با اعتبار هزینه شده ۱۵۰ میلیارد و ۷۳۴ میلیون ریال در ۱۱ شهرک و ناحیه صنعتی خراسان رضوی بهره برداری شده است.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی اضافه کرد: همزمان با دهه فجر امسال همچنین عملیات اجرایی ۱۲ پروژه عمرانی با اعتبار ۴۵۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در هشت شهرک و ناحیه صنعتی استان آغاز شده است.

شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در حال حاضر دارای ۵۰ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب است که از این تعداد ۴۴ شهرک و ناحیه صنعتی دارای زمین و ۴۰ شهرک و ناحیه صنعتی در حال واگذاری است که از این تعداد ۲۳ شهرک و ناحیه صنعتی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...