واکنش مجید علیاری به پیشنهاد پرسپولیس


واکنش مجید علیاری به پیشنهاد پرسپولیس

مهاجم مس می گوید کار در نیم فصل دوم برای تمام تیم ها سخت است اما آن ها هرگز راضی به از دست دادن جایگاه خوب خود نیسیتند.

به گزارش ورزش سه، مس رفسنجان که آمار بسیار خوبی از خود در نیم فصل اول بجا گذاشت به دنبال تداوم نتایج خوب در نیم فصل دوم است مجید علیاری در این مورد به خبرنگار ما گفت: شرایطمان خوب است و باید بهتر از این هم باشم. حتی می توانستیم جایگاه بهتری کسب کنیم و من فکر می کنم با بازی های تدارکاتی که الان برگزار می کنیم و انجام یک بدنسازی خوب می توانیم در نیم فصل دوم هم رکورد خوبی بزنیم. گرچه در نیم فصل دوم شناخت تیم ها از هم بیشتر می شود و به اصطلاح فوتبالی ها انگار دروازه تیم ها کوچک تر می شود اما ما تمام تلاش خود را می کنیم نتیجه بگیریم.


مهاجم مس در مورد نمایش هجومی این تیم عنوان کرد: تمام این ها به تفکرات کادر فنی بر می گردد. خدا را هزار مرتبه شکر که این تفکرات مثمر ثمر بوده و بعد از استقلال بهترین خط حمله لیگ را داریم.


این بازیکن در مورد عملکرد خودش در نیم فصل اول گفت: احساس می کنم عملکردم خوب بوده ولی می توانستم بهتر از این کار کنم. بیشتر از این ها می شد گل بزنم اما در خدمت تیم بودم و در مجموع از خودم راضی هستم.


علیاری در مورد عملکرد مس در فصل نقل و انتقالات گفت: در جریان دقیق این موضوع نیستم که چه کسی جدا شده و فقط پورامینی به ما اضافه شده و قطعا تیم در ادامه تقویت خواهد شد.


وی در مورد شرایط ورزشگاه سرچشمه و اینکه چندان هم مطلوب نیست گفت: من احساس می کنم برای بازی با فولاد اگر هم نه نفت مسجدسلیمان به احتمال زیاد به رفسنجان و ورزشگاه جدیدمان خواهیم رفت. شرایط زمین ورزشگاه سرچشمه زیاد مساعد نیست و کار برای ما سخت بود ولی انشاالله زودتر ورزشگاه جدید آماده شود.


بازیکن مس رفسنجان در مورد اینکه آیا فقط پول و امکانات دلیل موفقیت تیم های کرمانی است یا خیر توضیح داد: نمی توان گفت پول بی تاثیر است ولی آنقدر هم تاثیر گذار نیست. شما الان استقلال و پرسپولیس را نگاه کنید اوضاع خوبی در جدول دارند ولی شرایط مالی شان مساعد نیست، پول دخیل است ولی تاثیر گذاری صد در صد ندارد.


علیاری درباره پیشنهاد باشگاه پرسپولیس نیز گفت: فعلا نه، صحبتی نمی کنم. در جریان آن نیستم و باشگاه باید صحبت کنید.


علیاری در پایان در مورد دیدار با شهر خودرو در هفته هفدهم افزود: در بازی جام حذفی که مقابل این تیم قرار گرفتیم دیدگاهمان این نبود شهر خودرو قعر جدول است و بازی سخت و فشرده ای بود که حتی به وقت های اضافه کشیده شد. به نظرم پدیده تیم مستحکمی است اما امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کنیم چون مهمان هم هستیم امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج