منصوریان: قبل از عید دریافتی ما به 60 درصد می‌رسد/ حق و حقوقم را از تراکتور می‌خواهم


منصوریان: قبل از عید دریافتی ما به 60 درصد می‌رسد/ حق و حقوقم را از تراکتور می‌خواهم

پارسینه: سرمربی صنعت نفت آبادان خطاب به باشگاه تراکتور می‌گوید این باشگاه مطالباتش را به من پرداخت کند تا بتواند در نیم فصل بازیکن جذب کند.

منصوریان: قبل از عید دریافتی ما به 60 درصد می‌رسد/ حق و حقوقم را از تراکتور می‌خواهم

علیرضا منصوریان در حاشیه بازی دوستانه تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: خداراشکر با کمک‌های شرکت‌ پالایش و پخش و وزارت نفت ۳۰ درصد از مطالبات اعضای تیم پرداخت شد و ان‌شاءالله تا قبل از عید پرداختی‌هایمان را به ۶۰ درصد می‌رسانیم و بعد از عید نیز از وزارت نفت و وزارت ورزش به حساب باشگاه پول واریز می‌شود. با این حال ما ۷،۸ روز را از دست دادیم و این کار را بسیار سخت می‌کند. من تیمم را هم از لحاظ روحی و روانی و هم از لحاظ بدنی می‌خواهم.

او ادامه داد: خداراشکر تیم‌مان متعادل شده است و در فاصله بازی با تراکتور سعی می‌کنیم تیم را آماده کنیم و بازی سختی پیش رو خواهیم داشت. تاکنون فقط احمد گوهری از صنعت نفت جدا شده و باشگاه ما برای جذب نیما میرزازاد به سپاهان نامه زده است و به این نتیجه رسیدیم که او را بیاوریم. البته از فرزین گروسیان هم بسیار راضی هستیم اما در این قسمت یک خرید داشته باشیم. شاید یک خرید دیگر هم داشته باشیم که آن هم از مجموعه خوزستان خواهد بود. خرید دیگری نمی‌توانیم داشته باشم و جوانان خودمان آنقدر باکیفیت هستند که یکی از دغدغه‌هایمان انتخاب ۲۰ نفر اصلی تیم است.

سرمربی صنعت نفت آبادان درباره درآمد پایدار سالیانه برای تیم‌های نفتی گفت: مسئولان نفتی به دنبال این هستند که تیم‌های نفتی یک درآمد پایدار سالیانه داشته باشند. اگر این اتفاق بیفتد، بودجه ما و نفت مسجدسلیمان به ۸۰ میلیارد خواهد رسید.

او درباره اظهار نظر فرهاد مجیدی درباره اسکوچیچ گفت: این مساله در حوزه من نیست و نمی‌توانم در این خصوص صحبت کنم. اگر خیلی توانایی داشته باشیم، باید آن را برای صنعت نفت آبادان بگذاریم و سعی می‌کنم حرفه‌ای صحبت کنم. اگر یک روز منتقد بودم، به این دلیل بود که به فکر موفقیت تیم ملی بودم اما خداراشکر تیم ملی خوب نتیجه گرفته است.

منصوریان درباره حضور مهدی زبیدی در تمرینات نفتی‌ها گفت: روی این بازیکن نظر داریم و می‌خواهیم از او تست فیزیکی بگیریم. اگر بتواند از فیلتر فیزیکی ما رد شود، او را به تیم اضافه می‌کنیم.

او ادامه داد: من جزو مربیانی هستم که در هر بازی برای پیروزی می‌روم و در روش بازی ممکن است در یک بازی عقب بازی کنیم و در یک بازی از همان اول فشار می‌آوریم تا ببریم. من به بازیکنانم گفتم باید خواسته‌هایتان زیاد باشد و از لحاظ فنی سعی کردیم آن‌ها را باتجربه کنیم. به بازیکنان گفتم ۱۴ بازی حذفی باقی مانده است و فکر کنید اگر ببازید از مسابقات خارج خواهید شد. من به تیمم امیدوارم و از فضای یک پارچگی شهر هم خوشحالم.

سرمربی صنعت نفت آبادان اضافه کرد: شعار همیشگی ما " همه برای آبادان است. بیشتر بازی‌های دوستانه‌مان را با مس رفسنجان داریم چون حاشیه‌ای ندارد و از مسی‌ها بسیار تشکر می‌کنم اما در بازی رسمی با تراکتور بسیار کار سختی پیش رو خواهیم داشت.

او درباره مطالباتش از تراکتور گفت: حق و حقوقم را از تراکتور می‌خواهم اما هیچ مشکلی با مردم و هوادارانش نداریم و از آن‌ها همیشه ممنونیم. باشگاه تراکتور می‌رود با خارجی‌ها تسویه می‌کند اما پرداخت مطالبات ما که لازم الاجرا است را هنوز تسویه نکردند. رای قطعی صادر شده و دیگر نروند جای دیگری شکایت کنند. پول را بدهید و بروید بازیکنان‌تان را جذب کنید. اگر مطالبات ما را ندهند نمی‌توانند بازیکن جذب کنند.

منصوریان درباره حضور نیافتنش در بازی یادبود تیم ملی ۹۸ گفت: من خودم به خاطر تمریناتی که داشتیم، نتوانستم بروم و حسین کاظمی را به نمایندگی از خودم فرستادم. این‌که علی دایی نیامد همه چیز به‌هم می‌ریزد. من به محمدرضا مهدوی هم گفتم تیم ۹۸ هر ماه باید یک بازی انجام دهد و هزینه‌اش را در کار خیر خرج کنیم. گلایه دعوت نشدن بازیکنانی مثل بهنام سراج و ابراهیم تهامی را شنیدم و باید بگویم همه بازیکنان ۹۸ بیایند. یک تیم ۴۰ نفره هستیم که همه باید حضور داشته باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا