رضایی: پرسپولیس هیچ‌وقت از قهرمانی و جام سیر نمی‌شود


رضایی: پرسپولیس هیچ‌وقت از قهرمانی و جام سیر نمی‌شود

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم در این چند سال اخیر جام زیاد دیده اما خوبی پرسپولیس این است که هیچ وقت از قهرمانی سیر نمی‌شود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس عصر روز دوشنبه در دیدار سوپرجام فوتبال ایران در سیرجان به مصاف فولاد خواهد رفت و می‌تواند با برتری در این دیدار یک جام دیگر را به گنجه افتخارات وخود اضافه و از قهرمانی خود دفاع کند.

شیث رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در مورد بازی با فولاد، شانس کسب جام در این دیدار توسط سرخپوشان در سوپر جام، رقابت‌های نیم فصل دوم و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

پرسپولیس یک بازی تا کسب یک جام دیگر فاصله دارد. نظر شما در این باره چیست؟

در این چند سال جام زیاد دیدیدم اما پرسپولیس هیچ وقت از کسب آن سیر نمی‌شود. امروز هم منتظریم هستیم تا یک جام دیگر کسب کنیم.

رضایی: پرسپولیس هیچ‌وقت از قهرمانی و جام سیر نمی‌شود

برنده این جام هم در چند سال اخیر پرسپولیس بوده. آیا این جام نیز برای پرسپولیس حفظ می‌شود؟

امیدوارم این اتفاق رخ دهد. بقیه خودشان را می کشند تا یک جام بیاورند اما به آن نمی‌رسند. حالا امیدوارم بار دیگر امروز این جام نیز کسب شود.

بازی با فولاد را چطور می‌بینید؟

فولاد یکی از تیم‌های خوب لیگ امسال است و تیمی است که دونده و با انگیزه بازی می‌کند. آنها نیز هواداران قابل احترامی دارند و قطعا برای خوشحالی هوادارانشان می‌جنگند. نباید حریف را دست کم بگیریم و باید با تمرکز برویم تا یک جام دیگر کسب کنیم.

رضایی: پرسپولیس هیچ‌وقت از قهرمانی و جام سیر نمی‌شود

به نظر می‌رسد این جام برای پرسپولیس برای ادامه فصل روحیه بخش باشد.

قطعا همینطور است. تیم مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته و در رقابت سختی برای قهرمانی قرار دارد. این جام از نظر روحی می تواند پرسپولیس را به شدت قوی کند.

رقابت برای قهرمانی در لیگ امسال چطور است؟

پرسپولیس نسبت به سال های قبل شرایط سخت تری را پیش رو دارد و رقابت برای قهرمانی سخت تر شده است. امیدوارم در نهایت باز هم این پرسپولیس باشد که جام را می گیرد چرا که شایستگی آن را دارد.

چرا فکر می کنی کار سخت تری پیش رو است؟

هر سال تیم بهترین بازیکنانش را از دست می دهد و از طرفی حریفان نیز بازیکنان خارجچی خوبی می گیرنمد اما در این شرایط باز هم پرسپولیس در کورس است و امیدوارم امسال هم قهرمان شود.

به عنوان سوال پایانی. از دید شما پرسپولیس در چه نقاطی نیاز به بازیکن دارد؟

بهتر است کادر فنی در این باره نظر بدهد چرا که آنها بهتر شرایط و نیازهای تیم را می شناسند.

رضایی: پرسپولیس هیچ‌وقت از قهرمانی و جام سیر نمی‌شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403