ملی‌پوشان در تهران و بندرعباس دست به کمان می‌شوند


ملی‌پوشان در تهران و بندرعباس دست به کمان می‌شوند

تهران- ایرنا- اردوی تیم‌های ملی تیراندازی با کمان و پاراکمان در 2 رشته ریکرو و کامپوند با هدف آماده سازی جهت حضور در رقابت‌های کاپ آسیا از فردا (18 بهمن ماه) در شهرهای تهران و بندرعباس پیگیری خواهد شد.

به گزارش ایرنا روز یکشنبه از فدراسیون تیراندازی با کمان، ‌اردوی آماده سازی کمانداران در رشته کامپوند و ریکرو در سایت آزادی تهران آغاز می‌شود و تا ۳۰ بهمن ماه نیز ادامه خواهد یافت.

همچنین اردوی پاراکمانداران با حضور ۶ ورزشکار ملی‌پوش شامل دو زن و ۴ مرد از فردا در بندرعباس آغاز و تا ۲۸ بهمن‌ماه ادامه دارد.

هدایت کمانداران ریکرو و کامپوند به ترتیب به عهده بهزاد پاکزاد و اسماعیل عبادی است و تیم پاراکمانداران نیز توسط مجید کهتری هدایت می‌شود.

ارشک فاضل، محمد حسین گلشنی، رضا شبانی، نیما نادری، هادی دشن و مهتا عبدالهی کمانداران ریکرو و محمد صالح پالیزبان، حسام الدین کوثر، محمد معدن‌دار، امیر کاظم‌پور، مجید قیدی، حمزه نکویی، گیسا بایبوردی، راحله فارسی، ویدا حلیمیان، کوثر خشنودی‌کیا، فائزه جعفریان و بیتا عاشق زاده نیز ملی پوشان دعوت شده به اردوی تیم ملی کامپوند هستند.

علی سینا منشأزاده، رمضان بیابانی، مریم یاورپور، فرزانه عسگری، محمدرضا زندی و غلامرضا رحیمی پاراکماندارانی هستند که در بندرعباس تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

کمانداران و پارکمانداران ایرانی به منظور حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی چین، در اردوهای تمرینی شرکت می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس