مربی تیم 90 باز هم گلایه‌مند / مربی مس نوین از حریف تمجید کرد


مربی تیم 90 باز هم گلایه‌مند / مربی مس نوین از حریف تمجید کرد

ارومیه- ایرنا- بعد از پایان دیدار تیم‌های 90 ارومیه و مس نوین کرمان مربیان دو تیم در خصوص بازی اظهارنظرهای متفاوتی داشتند.

به گزارش ایرنا، دیدار هفته سیزدهم لیگ دسته دوم فوتبال در ارومیه بین ۹۰ این شهر و مس نوین کرمان به تساوی انجامید.

مورد بی‌توجهی هستیم ولی از تیم رضایت دارم

مدیرعامل مربی ۹۰ ارومیه درخصوص بازی افزود: بازی امروز علی‌رغم عملکرد خوب بازیکنان و برتری کاملی که نسبت به حریف داشتیم، تنها روی بدشانسی و یک غفلت به گل تبدیل شد و برد را از دست دادیم با این حال به مجموعه تیم بابت عملکردشان در این بازی و در طول فصل فرسایشی لیگ دسته دو با توجه به مشکلات موجود تبریک می‌گویم و از آنان قدردانی می‌کنم.

یحیی بهاری گفت: تلاش خواهیم کرد با جذب بازیکنان و برطرف کردن نقاط ضعف در تعطیلات نیم‌فصل و تلاش بازیکنان مدعی صعود باشیم و دوباره به لیگ دسته یک بازگردیم.

وی با گلایه از بی‌توجهی‌ها به تیم ۹۰ و بی‌مهری به فوتبال بخاطر والیبال اضافه کرد: فوتبال مورد بی‌مهریست و متاسفانه زیر سایه والیبالی قرار گرفته که علی‌رغم بودجه سنگین با بازیکنان غیربومی شکست‌های پیاپی را پذیرفت و هیچ‌کس نیز به آنها انتقادی نکرد.

بهاری ادامه داد: تیم بدون کمک مسئولین شهری و استانی امیدوار به صعود است و با استفاده از یک شاکله بومی نتایج بسیار خوبی کسب کرده است و توانسته توجه هواداران و رسانه‌ها را به خود جلب کند و متاسفانه علی‌رغم بی‌توجهی‌ها، با چند بازیکن جدید مذاکراتی انجام داده‌ایم و تلاش خواهیم کرد آنان را جذب کنیم.

مدیرعامل مربی ۹۰ ارومیه گفت: ما هم علاقمند به جذب یک سرمربی با کارنامه برای بهبود شرایط فوتبال و تیم هستیم ولی با توجه به عدم حمایت از سوی مسئولین مختلف، هیچ مربی‌ حاضر به آمدن به ارومیه نمی‌شود و امیدواریم این تیم با این شرایط به سرنوشت تیم‌های پاکدیس و شهرداری ارومیه گرفتار نشود و سهمیه این شهر حفظ شود.

سطح بازی فراتر از لیگ دسته ۲ بود

مربی مس نوین کرمان اظهار داشت: به تیم خوب ۹۰ و مجموعه این باشگاه تبریک می‌گویم تیمی بسیار خوب و قدرتمندی تشکیل داده و این بازی نیز شاهد یک دیدار تاکتیکی و جذاب از سوی دو تیم بودیم.

محسن نخعی گفت: دو تیم موقعیت‌های گل زیادی داشتند و باید به این کیفیت بازی در لیگ دسته دو به فوتبال کشور تبریک گفت.

وی اضافه کرد: برای برد به ارومیه آمده بودیم و گرچه به تازگی هدایت این تیم را پذیرفته‌ام با توجه به از دست دادن امتیازات در نیم فصل نخست و اختلاف زیاد با تیم‌های رده بالا، باز هم امید داریم که با کسب نتایج بهتر در نیم فصل دوم به جمع تیم‌های بالانشین برسیم

وی درخصوص زمین مسابقه نیز گفت: زمین ورزشگاه تختی ارومیه از بسیاری ورزشگاه‌های تیم‌های حاضر در لیگ دسته ۲ با کیفیت‌تر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قابل توجه خانم ها / ظلم به رحم چیست؟