4 طرح مخابراتی در اشنویه به بهره برداری رسید


4 طرح مخابراتی در اشنویه به بهره برداری رسید

مهاباد- ایرنا - افتتاح چهار طرح مخابراتی با 16 میلیارد ریال هزینه و برگزاری جشن انقلاب از برنامه های ششمین روز دهه مبارک فجر در اشنویه بود.

فرماندار اشنویه روز یکشنبه در حاشیه افتتاح این طرح ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها شامل ارتقای اینترنت نسل چهار با پوشش هشت روستا بوده که در مجموع برای آن ۱۶ میلیارد ریال برای اجرای آن هزینه شده است.

سیدعلی ترابی بیان کرد: افزودن سه تکنولوژی به سایت های شهری، جاده ای و روستایی (سنگان، ده شمس و نلیوان)، پروژه های انتقال در پنج سایت روستایی جهت تامین پهنای باند و طرح های توسعه ADSL از مشخصات فنی طرح های مخابراتی است.

برگزاری جشن انقلاب در اشنویه

فرماندار اشنویه در مراسم جشن بزرگ انقلاب در سالن ۲ هزار نفری این شهرستان گفت: انقلاب اسلامی مردم‌سالاری دینی را به نمایش گذاشته است.

وی با بیان اینکه مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی در این چهار دهه نمایش اقتدار، امنیت و مردم‌سالاری دینی در این کشور است اظهار کرد: با تلاش جوانان غیور ایران اسلامی هم اکنون در تمامی عرصه های علمی و تکنولوژی های برجسته در سطح دنیا در رده های بالا قرار داریم.

وی گفت: حضور بانوان در تمامی عرصه ها و نقش آفرینی آنان بر کسی پوشیده نیست و بانوان ایرانی در تمامی حوزه ها خوش درخشیده اند و جایگاه ویژه برای بانوان در انقلاب اسلامی مهیا شده است که حضور پرشکوه بانوان در تمامی حوزه ها و موفقیت های آنان با دوران قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران امروز به یک الگو و معیار در عرصه جهانی و بین‌المللی تبدیل شده تا در برابر همه فزون‌خواهی‌های استکبار جهانی قدرت و صلابت این ملت به معنای واقعی نمود پیدا کند.

ترابی گفت: سیلی محکم غیورمردان ایرانی بر جبهه استکبار در عین الاسد گوشه ای از مقاومت و عظمت ایران اسلامی بود که اکنون در سایه اقتدار و امنیت و عظمت و توان نظامی هیچ کشوری توان ضربه زدن به ایران اسلامی را ندارد.

در این مراسم از تعدادی از رزمندگان و چهره های انقلابی تجلیل و همچنین برنامه های متنوع فرهنگی و هنری برگزار شد.

به گزارش ایرنا در دهه فجر ۵۸ طرح عمرانی، خدماتی و آموزشی در شهرستان اشنویه افتتاح یا کلنگ زنی می شود که در مجموع برای این طرح ها هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

جشن‌های ویژه چهل‌ و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از روز ۱۲ بهمن همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی نیز آغاز شده است و تا روز ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...