تامین امنیت مردم خط قرمز سبز پوشان نیروی انتظامی است


تامین امنیت مردم خط قرمز سبز پوشان  نیروی انتظامی است

زنجان-ایرنا- رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، امنیت مردم را خط قرمز مجاهدان سبز پوشان نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: شهداب نیروی انتظامی، گواه این ادعا هستند بنابراین دشمن زحمت هیچگونه حرکتی را به‌خود ندهد.

حجت‌الاسلام علیرضا ادیانی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان، با بیان اینکه نیروی انتظامی به تنهایی مقتدرانه هر دستی را که بخواهد امنیت مردم را بر هم زند قطع می‌کند، افزود: بنابراین حتی نیازی نیست که نیروهای ارتش و سپاه، در این حوزه متحمل زحمت شوند.

وی با تاکید بر اینکه من خود را شرمنده همکاران نیروی انتظامی می دانم که نتوانستم، آنگونه که شایسته است برایشان سربازی کرده و خدمتی بکنم، تصریح کرد: به معنای واقعی خود را کوچکتر از رزمندگان، شهدا و مجاهدانی می بینم که حاضرند به خاطر این شهروندان کتک بخورند، اما کتک نمی‌زنند و اگر چه من این رویه را نمی‌پذیرم.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، با اظهار به اینکه، هرروز که از عمرم در نیروی انتظامی می‌گذرد به عظمت نیروهای انتظامی و کوچکی خودم بیشتر پی می برم، افزود: عملکرد نیروهای انتظامی و مرزبانان و خون شهید رنجبر، خفتگان را بیدار کرد.

حجت الاسلام ادیانی تاکید کرد: پلیس تا کی باید به دلیل نقص قانون به کارگیری سلاح رنج بکشد در حالیکه برخی از همکاران به دلیل این نقص قانون، دچار مشکلات فراوان شده اند.

وی اظهار امیدواری کرد: ریس قوه قضائیه، برخورد قاطع و پشیمان کننده نسبت به قاتل این شهید نیروی انتظامی، داشته باشد.

این مسئول با اشاره به انتخاب رییس جدید عقیدتی سیاسی، فرماندهی انتظامی زنجان، گفت؛ قطعا ارتباط و همدلی قلبی هم بین وی و نیروهای انتظامی خواهد بود.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، اظهار داشت: خوشحالم که نقشی در ارتقا و انتصاب وی به این سمت داشتم چون هر آنچه بود، از طریق ترازهایی است که خود به واسطه شایستگی هایش کسب کرده است.

حجت‌الاسلام ادیانی، با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری، مبنی بر اینکه مسیر و حرکت نیروی انتظامی درست و صحیح است اما تا نقطه مطلوب فاصله داریم، افزود: اگر رهبری از نیروهای انتظامی به مجاهدان فی سبیل‌الله تعبیر کرده‌اند بیهوده نبوده است.

سپاه پاسداران دیگری در حال شکل‌گیری است

وی نیروی انتظامی را مولود انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: پلیس هم مولود انقلاب است و یک سپاه پاسداران دیگری، در حال تبدیل به یک نیروی انقلابی و ولایی است و نیروی انقلابی هم بدون دین و معنویت معنایی ندارد.

این مسئول به نقش ارزنده سازمان عقیدتی سیاسی در نیروی انتظامی هم اشاره کرد و اظهار داشت: این سازمان در ایجاد معنویت، امنیت روانی با مرجع بودن، پناهگاه،سنگ صبور بودن و با دمیدن روح اخوت و صمیمیت و تلطیف نظام خشک از بالا به پایین، کمک می‌کند.

حجت الاسلام ادیانی نقش سازمان عقیدتی سیاسی را در واقع تامین معنویت، دمیدن روح ولایتمداری، ایجاد و تقویت روحیه انقلابی و جهادی در بین نیروهای انتظامی عنوان کرد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، تاکید کرد: به همین دلیل است من مخالفم که آخوند سان ببیند و اگر بشنوم که طلبه‌ای خود را اسیر تشریفات و غیره بکند به صراحت می گویم که آن طلبه جایی در نیروی انتظامی ندارد.

وی گفت: بنا به فرمایش رهبری ما دنبال اقتدار هستیم و قدرت و تشریفات ظاهری و مانند آن، مفت نمی‌ارزد.

حجت‌الاسلام ادیانی با اشاره به تاثیرات مثبت ماه رجب و تاکید بر بهره گیری از ویژگی‌های آن هم اظهار داشت: تحول روحیه رشد نیروی انتظامی بر معنویت مبتنی است و دعاهای ماه رجب زیارت رجبیه و اعیاد این ماه همه و همه، برای بازسازی معنوی خود و مراقبت کردن طراحی شده است.

وی تاکید کرد: ماه رجب ماه تمرین و برداشتن گام های بلند به سوی معنویت است.

انقلاب اسلامی تبلور اراده های ایمانی مردم است

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، در ادامه، انقلاب اسلامی را تبلور اراده های ایمانی مردم عنوان کرد و گفت: اگرچه همه گروه‌ها و احزاب در به ثمر رسیدن انقلاب نقش داشتند، اما قاطبه مردم بودند که کار را تمام و انقلاب را به پیروزی رساندند.

حجت‌الاسلام ادیانی، انقلاب اسلامی را، نور، معنویت و لیاقت عنوان کرد و افزود: چون هدف کار برای خدا بود از این رو پیروز شد.

وی با اشاره به لزوم ارتباط دین و سیاست هم گفت: هر جا که دین از سیاست جدا شد شکست خوردیم و جمهوری اسلامی آمیختگی دین و سیاست است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، همچنین از عنوان تودیع و معارفه برای آیین انتصاب در حوزه عقیدتی سیاسی هم انتقاد کرد و اظهار داشت: تکریم و معارفه شایسته تر است چون تودیع و معارفه معنایی ندارد چرا که آخوند و روحانی هرگز تودیع نمی شود بلکه تکریم می شود و کار و مسئولیت او هم هرگز تمامی ندارد.

حجت‌الاسلام ادیانی، یکی از ارزش‌های انقلاب اسلامی را زهد عنوان کرد و گفت: طلبه باید طلبه بماند تا بر زهد خود باقی بماند و از این رو، انتخاب طلبه ای که در گفتمان ما باقی بماند و بداند که ما دنبال معنویت هستیم نه چیز دیگر، قطعا انتخاب شایسته ای خواهد بود.

وی با اشاره به جوان بودن رئیس جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی زنجان هم افزود: باید قبول کنیم که امور را به جوانان بسپاریم چون جوانان انگیزه دارند، مطالعه می‌کنند و اهل ریسک و رشد بوده و محافظه کار هم نیستند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، با اظهار به اینکه میانگین سن خدمتی روئسای من در حوزه عقیدتی سیاسی، ۱۲ سال است، گفت: من جوانترین رئیس عقیدتی‌ سیاسی هستم و امیدوارم رئیس جدید حوزه زنجان هم بر میثاق خود باقی بماند.

حجت‌الاسلام ادیانی، تاکید کرد: به عقیده من طول دوره خدمت در این حوزه نباید طولانی باشد.

لازم به ذکر است جلسه روایتگری انقلاب اسلامی به روایت حجت الاسلام دکتر سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی جمهوری اسلامی ناجا و نیز جلسه نهضت روشنگری مرحله ۲۲ و کارگاه آموزشی ارتقاء دانش معنوی و هم اندیشی تبیین گفتمان دهه فجر ویژه مدیران لایه ۱ و ۲ به روایتگری و استادی ادیانی، از جمله برنامه هایی بود که در بطن این آیین دیده شده بود.

به گزارش ایرنا، در پایان از خدمات حجت الاسلام قدرت الله عبادی قدردانی و حجت الاسلام سجاد نوری به عنوان رییس جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان، معرفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس