ستاره بارسا و اشتباهی که با سوپرگل جبران شد(عکس)


گل تساوی بخش بارسلونا برابر اتلتیکو مادرید با ضربه زیبای جوردی آلبا به ثمر رسید.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امروز در حساس‌ترین بازی هفته بیست و سوم رقابت‌های لالیگا به مصاف اتلتیکو مادرید رفته است؛ دیدار بین تیم های چهارم و پنجم جدول رده بندی مسابقات که پیروزی تیم ژاوی در آن می‌تواند آنها را بالاتر از اتلتیکو قرار دهد.

این اتلتیکومادرید بود که شروع بهتری داشت و موفق شد گل اول بازی را توسط یانیک کاراسکو به ثمر برساند. می‌توان گفت که این گل روی اشتباه جوردی آلبا و جرارد پیکه به ثمر رسید؛ جایی که آنها در یارگیری لوئیس سوارز و یانیک کاراسکو خوب عمل نکردند تا دروازه بارسا باز شود.

با این حال تنها دو دقیقه بعد از گل اتلتیکومادرید جوردی آلبا موفق شد به نوعی اشتباه خود را جبران کند. مدافع اسپانیایی روی پاس دنی آلوز و با یک ضربه والی فوق العاده زیبا دروازه اتلتیکو مادرید را باز کرد تا بارسلونا خیلی زود کار را به تساوی کشانده باشد.

ستاره بارسا و اشتباهی که با سوپرگل جبران شد(عکس)

ستاره بارسا و اشتباهی که با سوپرگل جبران شد(عکس)

ستاره بارسا و اشتباهی که با سوپرگل جبران شد(عکس)

گفتنی است در طول این فصل انتقادات زیادی نسبت به عملکرد جوردی آلبا مطرح شده و او در دیدار برابر بایرن مونیخ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مورد اعتراض هواداران بارسا نیز قرار گرفت. با این حال گلزنی مقابل اتلتیکو می تواند تا حدود زیادی از فشارها روی او بکاهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر