ناپولی جای میلان را گرفت؛ جذابیت در سری‌آ به اوج رسید


ناپولی جای میلان را گرفت؛ جذابیت در سری‌آ به اوج رسید

تهران- ایرنا- تیم فوتبال ناپولی با شکست 2 بر صفر میزبان خود ونتزیا، به رده دوم جدول رده بندی سری‌آ ایتالیا رسید تا ضمن گرفتن جای میلان به یک امتیازی اینتر برسد.

به گزارش ایرنا، هفته بیست و چهارم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا با برگزاری سه بازی از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت تهران پیگیری شد که در مهمترین دیدار ناپولی به یک برد ارزشمند خارج از خانه رسید.

شاگردان لوچانو اسپالتی در دیدار با میزبان خود ونتزیا به برتری ۲ بر صفر دست یافتند تا با ۵۲ امتیاز ضمن گرفتن جای میلان در رده دوم به فاصله یک امتیازی اینترمیلان در صدر جدول رسیده و رقابت قهرمانی در سری‌آ را به اوج برسانند.

ویکتور اوسیمن، مهاجم نیجریه ای و ۲۳ ساله ناپولی در دقیقه ۵۹ روی پاس متئو پولیانو گل اول پارتنوپی را به ثمر رساند و در ادامه آندره‌آ پتانیا در دقیقه ۱۰۰ تیر خلاص را به پیکره میزبان وارد کرد و شانزدهمین پیروزی این فصل ناپولی را به ارمغان آورد. ونتزیا نیز با با این شکست خانگی ۱۸ امتیازی باقی ماند و فرصت رسیدن به رده هفدهم را از دست داد و جایگاه هجدهمی را از آن خود کرد. در ضمن تیرونی ابوهنی بازیکن تیم ونتزیا در دقیقه ۹۵ بازی از زمین اخراج شد.

در دیگر دیدارهای برگزار شده بولونیا و امپولی به تساوی بدون گل رضایت دادند. امپولی با ۳۰ امتیاز در رده یازدهم جای داشته و بولونیا با ۲۸ امتیاز تیم سیزدهم جدول محسوب می شود.

سامپدوریا نیز دست به کار بزرگی زد و با چهار گل میهمان خود ساسولو را درهم کوبید. فرانسیسکو کاپوتو(۵)، استفانو سنسی(۷)، آندره آ کونتی(۶۳) و آنتونیو کاندروا(۹۱پنالتی) برای شاگردان ماکو جامپائولو گلزنی کردند. ساسولو با ۲۹ امتیاز رتبه دوازدهم را در اختیار دارد و سامپدوریا با ۲۳ امتیاز تیم شانزدهم جدول رده بندی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز