برخورد فیزیکی مامور شهرداری تبریز با شهروند دستفروش معلول / شهرداری: فرد خاطی عزل شد


برخورد فیزیکی مامور شهرداری تبریز با شهروند دستفروش معلول / شهرداری: فرد خاطی عزل شد

روز گذشته فیلم کوتاهی از درگیری یکی از ماموران سد معبر شهرداری منطقه سه با یک دستفروش در فضای مجازی منتشر شد که واکنش‌های بسیاری در پی داشت. مامور حرمت شکن شهرداری تبریز به دستور شهردار کلانشهر تبریز عزل شد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برخورد فیزیکی مامور شهرداری تبریز با شهروند دستفروش معلول / شهرداری: فرد خاطی عزل شد

ایلنا: مامور حرمت شکن شهرداری تبریز به دستور شهردار کلانشهر تبریز عزل شد.

روز گذشته فیلم کوتاهی از درگیری یکی از ماموران سد معبر شهرداری منطقه سه با یک دستفروش در فضای مجازی منتشر شد که واکنش های بسیاری در پی داشت.


روابط عمومی شهرداری تبریز ضمن محکوم کردن اقدام یکی از عوامل سد معبر ( مسئول تخلفات منطقه) در اطلاعیه ای نوشت: جلسه فوری در محل شهرداری در مورد اتفاق رخ داده برگزار و تصمیمات زیر اتخاذ شد.

به دستور شهردار کلانشهر تبریز و تاکید شهردار منطقه فرد خاطی از مسئولیت خود عزل و مقرر شد شهرداری منطقه نسبت به برخورد انضباطی شامل تعلیق فرد خاطی تا مشخص شدن کلیات ماجرا و همچنین دلجویی و تفقد از فرد معلول به‌خاطر نحوه برخورد عوامل سد معبر در اسرع وقت اقدامات مناسب را معمول دارد. البته با وجود تذکرات چندین باره ماموران شهرداری این فرد نسبت به رفع سد معبر خودداری کرده است.

رسالت اصلی شهرداری تبریز حفظ ارزش‌ها و احترام به شخصیت والای انسانی است از همین‌رو از هرگونه رفتاری که باعث خدشه‌دار نمودن حیثیت، شأن و کرامت انسانی گردد به شدت مورد مذمت و نکوهش قرار گرفته و در صورت مشاهده با خاطیان برخورد قاطع و قانونی انجام می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها