آذرباتری ارومیه مقابل مقاومت شهداب یزد هم باخت


آذرباتری ارومیه مقابل مقاومت شهداب یزد هم باخت

ارومیه- ایرنا- در دومین بازی امروز هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در ارومیه، آذرباتری مغلوب نماینده یزد شد تا به عنوان یکی از تیم های سقوط کننده مشخص شود.

به گزارش ایرنا، در این بازی که قادر صادقی به عنوان داور اول و محمدرضا درفش‌کاویان به عنوان داور دوم قضاوت آن را برعهده داشتند، تیم مقاومت شهداب یزد موفق شد ۳ بر یک میزبانش آذرباتری ارومیه را شکست دهد.

در این مسابقه، آذرباتری ابتدا ست اول را ۲۵ بر ۲۰ به سود خود پایان داد ولی در ادامه نماینده یزد بترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۸ پیروز و در نهایت این بازی را در ارومیه به سود خود به پایان برساند.

برای این دیدار، علیرضا شاه‌علی، امیررضا آفتاب آذری، امیر افشار، بابک موسوی، سینا زینالی، رضا محمود آذری و حسین سلیمان اهری ترکیب اولیه آذرباتری و رضا عابدینی، سلیم چپرلی، شهروز همایون فر، امین اسماعیل نژاد، سهند الهوردیان، بهزاد حیدری و امیراصغر میرحسینی ترکیب اولیه مقاومت شهداب یزد تشکیل می‌دادند.

با این نتیجه تیم آذرباتری با ۶ برد و ۱۸ امتیاز بر اساس قانون لیگ برتر به دسته یک سقوط کرد و تیم مقاومت شهداب یزد با کسب شانزدهمین برد فصل خود جایگاه چهارمی خود را تثبیت کرد تا رقابت این تیم با پیکان تهران، لبنیات هراز آمل و شهرداری ارومیه برای جایگاه‌های دوم تا پنجم در مرحله نخست ادامه داشته باشد.

آذرباتری هفته آینده با سایپا مسابقه خواهد داد و مقاومت شهداب یزد با تیم مس رفسنجان دیدار می‌کند.

با نتایج بازی‌های امروز، سپاهان اصفهان، پیکان تهران و هراز آمل اول تا سوم هستند و شهرداری دیگر نماینده ارومیه در لیگ برتر در جایگاه پنجم قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاکید وزیر خارجه سوریه بر حق دفاع مشروع ایران در برابر رژیم صهیونیستی