دستگیری هشت نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار در چرداول


دستگیری هشت نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار در چرداول

ایلام- ایرنا - فرمانده انتظامی چرداول از دستگیری هشت نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سرهنگ مظفر مهدیخانی روز یکشنبه بیان داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و فراهم آوردن محیطی همراه با امنیت و آرامش برای شهروندان طرح مقابله با اراذل و اوباش در سطح شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با محوریت پلیس امنیت عمومی انتظامی شهرستان و با هماهنگی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب اجرا شد، تعداد هشت نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار دستگیر و به مقر پلیس امنیت منتقل شدند.

دستگیری کلاهبردار ۶ میلیاردی در ایلام

جانشین انتظامی استان ایلام از دستگیری کلاهبردار حرفه ای با ۶ میلیارد ریال کلاهبرداری در ایلام خبر داد.

سرهنگ حسین نجفی با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با ترفند خرید قطعات خودرو و عدم پرداخت وجه به فروشنده، اقدام به کلاهبرداری کرده است بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار گارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین بررسی اظهارات شاکی پرونده، موفق شدند محل اختفای متهم را شناسایی کنند، افزود: متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

جانشین انتظامی استان ایلام با بیان اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به کلاهبرداری به ارزش ۶ میلیارد ریال در ایلام اعتراف کرد، یاد آور شد: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سقوط اتوبوس از روی پل در آفریقای جنوبی قربانی گرفت