سلسله یکی از قطب‌های کشاورزی و باغداری لرستان است


سلسله یکی از قطب‌های کشاورزی و باغداری لرستان است

استاندار لرستان گفت: سلسله یکی از قطب‌های کشاورزی و باغداری استان است.

فرهاد زیویار در مراسم افتتاح یک پروژه عمرانی و دو طرح اقتصادی در شهرستان سلسله که امروز ۱۷ بهمن‌ماه صورت گرفت، اظهار کرد: در ششمین روز از دهه مبارکه فجر یک پروژه عمرانی و دو طرح اقتصادی در شهرستان سلسله افتتاح و آماده بهره‌برداری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: راه‌اندازی سردخانه دو هزار تنی روستای کاکارضا با حمایت جهاد کشاورزی لرستان در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع و زیربنای ۸۰۰ متر با اعتبار هشت هزار و ۵۰۰ میلیون تومان و با اشتغال مستقیم ۲۲ نفر امروز افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهرستان سلسله یکی از قطب‌های کشاورزی و باغداری استان است، ضرورت ایجاد صنایع تکمیلی و تبدیلی و سردخانه برای فروش به‌موقع محصولات و حمایت از کشاورزان ضرورت منطقه بود که فاز اول آن امروز افتتاح شده و با حمایت‌های لازم فاز دوم و سوم آن‌هم تکمیل خواهد شد.

زیویار به افتتاح و بهره‌برداری از مرکز درمانی بهداشتی شهید مبشر در روستای سیاهپوش از توابع بخش مرکزی شهرستان سلسله اشاره کرد و افزود: این مرکز بهداشتی درمانی با اعتبار پنجاه‌هزار میلیون ریال شامل خدمات متنوع در بخش‌های؛ دندانپزشکی، مامایی و مبارزه با بیماری‌ها و ... در این منطقه ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: مرکز بهداشتی درمانی شهید مبشر با حمایت بنیاد برکت و شبکه بهداشت و درمان در روستای سیاهپوش بخش مرکزی شهرستان سلسله در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع و زیربنای ۳۷۲ مترمربع و ظرفیت اشتغال ۱۲ نفر امروز افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

استاندار لرستان سومین طرح شهرستان سلسله را احیاء و راه‌اندازی مجدد واحد تولیدی آب‌معدنی مخملکوه عنوان کرد که توسط بخش خصوصی و با حمایت سازمان صنعت معدن و تجارت و با همکاری اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در زمینی به مساحت یک هکتار و زیربنای ۱۵۰۰ مترمربع در فیروزآباد شهرستان سلسله با اعتباری معادل سیصد میلیارد ریال و با ظرفیت اشتغال ۲۵ نفر به بهره‌برداری رسید.

زیویار بیان کرد: ضمن حمایت از صنایع تولیدی از هرگونه سرمایه‌گذاری جدید در استان استقبال کرده و برای توسعه منطقه از هرگونه حمایتی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود