شهرداری ارومیه به لیگ بازگشت / آذرباتری باخت و از ماندن ناامید شد


شهرداری ارومیه به لیگ بازگشت / آذرباتری باخت و از ماندن ناامید شد

هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال با برگزاری دو بازی در اورمیه پیگیری شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، امروز سالن شش هزار نفری غدیر معروف به دورنالاریوواسی میزبان دو بازی هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال بود.

شهرداری ارومیه دوباره اوج گرفت

دیدار شهرداری ارومیه و شهرداری ورامین که آخرین شانس نماینده ورامین با هدایت سرمربی ارومیه‌ای‌اش برای رسیدن به پلی آف بود با برد ۳ بر یک میزبان به پایان رسید.
شهرداری ارومیه گرچه در ست نخست ۲۷ بر ۲۵ باخت ولی در ادامه موفق شد ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۶ بر حریف خود غلبه کند تا زمین را با برد ترک کند.
نماینده ارومیه در این بازی نیز همانند بازی‌های قبلی برخی بازیکنان خود را در اختیار نداشت و در این بازی سعید مصطفی‌وند و احد رضایی بدلیل بیماری حضور نداشتند با این حال میرحسین درخشان، قاسم کارخانه، عادل غلامی، امیررضا سرلک، سعید آقاجانی، امیرمحمد حیدری زاد و آرمان صالحی ترکیب متفاوت محمدرضا تندروان موفق عمل کرد.
با نتایج این هفته لیگ برتر، شهرداری ارومیه در رده پنجم جدول باقی ماند و نماینده ورامین شانس صعود به پلی‌آف را از دست داد.

آذرباتری باخت و سقوطش حتمی شد

در دومین بازی سالن دورنالاریوواسی، آذرباتری ارومیه آخرین امیدهایش را برای بقا با شکست ۳ بر یک مقابل مقاومت یزد از دست داد.
در این بازی مقاومت شهداب یزد در ست اول ۲۵ بر ۲۰ به آذرباتری باخت ولی در ادامه ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۸ میزبانش را شکست و ناکام گذاشت.
علیرضا شاه‌علی، امیررضا آفتاب آذری، امیر افشار، بابک موسوی، سینا زینالی، رضا محمود آذری و حسین سلیمان اهری ترکیب اولیه آذرباتری را تشکیل دادند و نتوانستند اندک امیدهای نماینده ارومیه را برای فرار از سقوط زنده نگه دارند.
آذرباتری گرچه سقوطش به لیگ دسته یک حتمی شد ولی هفته آینده / چهارشنبه / در دیداری مهم با سایپا مسابقه خواهد داد که در صورت برد در این بازی و برد احتمالی در بازی آخر و شکست دوباره سایپا، ممکن است با تغییر رای بازی نیمه تمام با هراز آمل، جدول را تغییر دهد.

48

کد خبر 1600387

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»