صرف یک سال زمان برای تولید کپی بوگاتی شیرون!


صرف یک سال زمان برای تولید کپی بوگاتی شیرون!

یک یوتیوبر مشهور تایلندی با نام Nhet TV ویدئویی از کپی یکی از قوی‌ترین و گران‌قیمت‌ترین خودروی دنیا یعنی بوگاتی شیرون را منتشر کرده است. اگرچه این خودرو در نگاه اول متقاعد کننده جلوه می‌کند اما کپی هایپرکار 5 میلیون دلاری خیلی هم دقیق و پخته به نظر نمی‌رسد. همان‌گونه که در ویدئو گفته می‌شود … The post صرف یک سال زمان برای تولید کپی بوگاتی شیرون!...

یک یوتیوبر مشهور تایلندی با نام Nhet TV ویدئویی از کپی یکی از قوی‌ترین و گران‌قیمت‌ترین خودروی دنیا یعنی بوگاتی شیرون را منتشر کرده است. اگرچه این خودرو در نگاه اول متقاعد کننده جلوه می‌کند اما کپی هایپرکار ۵ میلیون دلاری خیلی هم دقیق و پخته به نظر نمی‌رسد. همان‌گونه که در ویدئو گفته می‌شود زیر بدنه خودرو از لایه‌های فایبرگلاس و گل ساخته شده است. همچنین شاسی فولادی دست‌ساز و پیشرانه ۴ سیلندر کم‌رمق هم بجای نیروگاه ۱۶ سیلندر کواد توربوی شیرون واقعی در زیر پوست این شیرون تقلبی (!) وجود دارند.

صرف یک سال زمان برای تولید کپی بوگاتی شیرون!

این خودرو بجای اینکه از سیستم چهار چرخ محرک مشابه شیرون واقعی استفاده کرده باشد نیروی خود را به چرخ های عقب می‌فرستد. در ویدئوی منتشر شده می‌توانیم حرکت آرام و کند کپی شیرون را ببینیم که با سقف سرعت ۴۴۰ کیلومتر در ساعت شیرون پور اسپورت ۲۰۲۲ فرسنگ‌ها فاصله دارد! یوتیوبر یاد شده می‌گوید تکمیل این پروژه یک سال کامل زمان برده است. البته این اولین تلاش Nhet TV برای تولید کپی‌های نسبتاً خوب از سوپرکارهای مشهور است. قبلاً هم یک فراری کم‌هزینه و لامبورگینی دست‌ساز نیز توسط این فرد معرفی شده است.

صرف یک سال زمان برای تولید کپی بوگاتی شیرون!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی