پشت پرده عدم انتقال ستاره تیم مطرح لیگ برتری به پرسپولیس


پشت پرده عدم انتقال ستاره تیم مطرح لیگ برتری به پرسپولیس

شروین بزرگ مهاجم باشگاه صنعت نفت، اخبار منتشر شده درباره پیشنهاد پرسپولیس را تائید کرد. نوشته پشت پرده عدم انتقال ستاره تیم مطرح لیگ برتری به پرسپولیس (https://parsfootball.com/fa/1479481/%d8%b4%d8%b1%d9%88%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af-%d8%a8%d9%87-%d9%be%db%8c%d8%b4%d9%86%d9%87%d8%a7%d8%af/) اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال...

پشت پرده عدم انتقال ستاره تیم مطرح لیگ برتری به پرسپولیس

حضور شروین بزرگ در پرسپولیس منتفی شد
نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 بهمن 1400 | 20:30
پشت پرده عدم انتقال ستاره تیم مطرح لیگ برتری به پرسپولیس

شروین بزرگ مهاجم باشگاه صنعت نفت، اخبار منتشر شده درباره پیشنهاد پرسپولیس را تائید کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شروین بزرگ یکی از نفراتی بود که نامش در خبرهای نقل و انتقالاتی به پرسپولیس لینک شده بود و گفته می‌شد یحیی گل‌‎محمدی اسم این بازیکن را به مدیران باشگاه داده تا در نقل و انتقالات زمستانی او را جذب کنند.

شروین بزرگ در حاشیه بازی دوستانه امروز صنعت نفت مقابل مس رفسنجان، پیشنهاد پرسپولیس را تائید کرد و گفت که قرار نبود ماجرای پیشنهاد پرسپولیس به او رسانه‌ای شود ولی این ماجرا حقیقت داشت و پرسپولیس به دنبال او بود منتهی با توجه به قرارداد این بازیکن با صنعت نفت، امکان جدایی او از تیم آبادانی فراهم نشد و او در نیم فصل دوم هم یکی از بازیکنان برزیل ایران خواهد بود.

به نظر می‌رسد دلیل اصلی منتفی شدن جدایی بزرگ از صنعت نفت و حضورش در پرسپولیس، مخالفت علی منصوریان با این اتفاق باشد. ضمن آنکه باشگاه صنعت نفت هم بخشی از قرارداد بزرگ را به حسابش واریز کرد تا این بازیکن امکان فسخ قرارداد با تیمش را نداشته باشد.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟