طوفان حجازی‌فر


طوفان حجازی‌فر

تهران-ایرنا- محمدتقی فهیم، مسعود فراستی و امیر قادری از منتقدان سینما، فیلم «موقعیت مهدی» تازه ترین اثر «هادی حجازی فر» را ستایش کردند و آن را یکی از بهترین فیلم های تاریخ سینمای ایران دانستند.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، فیلم موقعیت مهدی اولین فیلم سینمایی هادی حجازی‌فر در مقام کارگردان است. او همراه با ابراهیم امینی فیلمنامه این اثر را نیز نوشته و تهیه آن بر عهده حبیب‌الله والی‌نژاد بوده است.

حجازی‌فر حماسه خلق می کند

محمدتقی فهیم منتقد فیلم در صفحه کاربری اینستاگرام خود درباره این فیلم نوشت:طوفان حجازی فر، ارزشگذاری چهار و نیم ستاره.
آفرین به حجازی فر. موقعیت مهدی فیلم خیلی خوب جشنواره است. جنگ می سازد. حس می سازد. آدم می سازد. اشک می گیرد. خنده می گیرد. هیجان می آفریند. حماسه خلق می کند.

خلق لحظه‌های «موقعیت مهدی» ورای تصور من بود

مسعود فراستی منتقد سینما پس از تماشای فیلم «موقعیت مهدی» در خانه جشنواره گفت: من این فیلم را دوست داشتم و حالم با فیلم خوب بود؛ قاب های فیلم خیلی خوب بود؛ کارگردان در موقعیت مهدی لحظه هایی خلق کرد که ورای تصور من بود.

در فیلم همه چیز به اندازه و دقیق بود و شخصیت مهدی باکری هم خیلی خوب درآمده بود که نشان می دهد کارگردان کارش را بلد بوده است.

بچه های فیلم خیلی خوب بودند و ما خیلی با آنها حس پیدا می کنیم.

در فیلم همه چیز به اندازه و دقیق بود و شخصیت مهدی باکری هم خیلی خوب درآمده بود که نشان می دهد کارگردان کارش را بلد بوده است.

بچه های فیلم خیلی خوب بودند و ما خیلی با آنها حس پیدا می کنیم.

«موقعیت مهدی» از بهترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران

امیر قادری دیگر منتقد سینما درباره ویژگی های این فیلم گفت: موقعیت مهدی ساخته هادی حجازی فر، یکی از بهترین فیلم های تاریخ سینمای ایران است.

در چنین دورانی و چنین جشنواره ای که با چنین زباله هایی، بدون هوس سینما، آکنده از فرصت طلبی، سروکار داشتیم. چطور می شود فیلم را داخل چشم های فیلمسازان «شریف! و دردمند! و مدعی»، نسل های قبل که حالا به این روز افتاده اند و به غده ای آویزان از ما مردم ایران تبدیل شده اند، چپاند؟

به گزارش ایرنا این فیلم که در میان مخاطبان توانسته موفق عمل کند، به موضوعی که روایت می‌کند، نگاهی شاعرانه دارد. این فیلم اثری متفاوت و مستقل از سریال عاشورا است؛ اثری به دور از شعارزدگی از زندگی شهید باکری؛ روایتی که شاید در ذهن یک اثر جنگی و پر از صحنه‌های نبرد تداعی کند اما با درایت سازندگان با خواستگاری و عروسی مهدی باکری آغاز می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ غمگین یا رب آیا تا کدامین لحظه باید سوخت مهستی