شوخی با اسلحه جان یک جوان را گرفت


شوخی با اسلحه جان یک جوان را گرفت

سرهنگ حیدر احمد یوسفی در این رابطه بیان کرد: ساعت 3 سحرگاه 16 بهمن با اعلام خبر قتل یک جوان 33 ساله در ساختمانی نیمه ساز در شهر کهنوج به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 بلافاصله با حضور ماموران در صحنه، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

شوخی با اسلحه جان یک جوان را گرفت
سرهنگ حیدر احمد یوسفی در این رابطه بیان کرد: ساعت ۳ سحرگاه ۱۶ بهمن با اعلام خبر قتل یک جوان ۳۳ ساله در ساختمانی نیمه ساز در شهر کهنوج به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بلافاصله با حضور ماموران در صحنه، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی و با توجه سرنخ‌های بجا مانده در صحنه قتل، در ۲ عملیات جداگانه کمتر از ۴ ساعت افراد مظنون این پرونده را که ۴ نفر بودند؛ دستگیر کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی کهنوج با اشاره به کشف سلاح ساچمه زنی (شکاری) بکار رفته در صحنه جرم بیان داشت: در ادامه تحقیقات پلیسی یکی از افراد دستگیر شده به قتل سهوی رفیق خود بواسطه شوخی با سلاح اعتراف کرد.

سرهنگ احمد یوسفی در پایان اظهار کرد: این گونه تیراندازی‌ها آسیب‌های زیادی به استحکام خانواده‌ها وارد می‌کند و شکاف عمیق میان افراد به وجود می‌آید که قطعا در ارتباطات نسل‌های آینده نیز اثرگذار خواهد بود.

منبع: ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟