گلکسی S22 اولترا باردیگر در تصاویر واقعی دیده شد


گلکسی S22 اولترا باردیگر در تصاویر واقعی دیده شد

تصویری از جعبه‌ی گلکسی S22 اولترا به‌همراه تصویر نمای جلویی گلکسی تب S8 اولترا فاش شده است تا در فاصله‌ی چند روز به برگزاری مراسم آنپکد، بیش‌ازپیش با محصولات معرفی‌نشده‌ی سامسونگ آشنا شویم.

در فاصله‌ی چند روز مانده به برگزاری مراسم آنپکد سامسونگ و رونمایی گوشی‌های سری گلکسی S22، تصویری جدید از گوشی موردانتظار و تبلت پریمیوم بعدی این شرکت فاش شده است. براساس گزارش فون‌آرنا، در تصویر فاش‌شده می‌بینیم گلکسی تب S8 اولترا به‌عنوان بزرگ‌ترین مدل در تبلت‌های خانواده‌ی گلکسی تب S8 قرار است در بالای نمایشگرش میزبان بریدگی باشد.

شایعه‌ها می‌گویند این خانواده از تبلت‌های سامسونگ از سه عضو تشکیل شده است: گلکسی تب S8 با نمایشگر ۱۱ اینچ و گلکسی تب S8 پلاس با نمایشگر ۱۲٫۴ اینچ و گلکسی تب S8 اولترا با نمایشگر ۱۴٫۶ اینچ. به‌نظر می‌رسد بریدگی نمایشگر گلکسی تب S8 اولترا از دو دوربین میزبانی می‌کند: یکی دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دیگری دوربین ثانویه‌ی فوق‌عریض با زاویه‌ی دید ۱۲۰ درجه‌ای. افشاگران می‌گویند دوربین ثانویه‌ی تبلت پرچم‌دار سامسونگ برای جلسه‌ها و مصاحبه‌های ویدئویی بهبود پیدا کرده است.

گلکسی S22 اولترا باردیگر در تصاویر واقعی دیده شد

تصویر دیگری فاش شده است که به‌نظر می‌رسد نمای جلویی گلکسی S22 اولترا را نشان می‌دهد. ازآن‌جا‌که این تصویر قبلاً هم فاش شده بود، در این‌جا چیز جدیدی نمی‌بینیم. بااین‌حال، باردیگر روی این ادعا مُهر تأیید زده می‌شود که گلکسی S22 اولترا ظاهری جعبه‌مانند دارد و قرمزِ بورگاندی یکی از رنگ‌های آن خواهد بود. گفته می‌شود سامسونگ گلکسی S22 اولترا را در رنگ‌های مشکی و سفید و سبز هم عرضه می‌کند.

گلکسی S22 اولترا باردیگر در تصاویر واقعی دیده شد

افزون‌براین، تصاویر نمای پشت مدلی دیگر از گلکسی S22 را نمایش می‌دهند؛ اما نمی‌توان دقیقاً تشخیص داد این تصویر مربوط به گلکسی S22 است یا گلکسی S22 پلاس؛ چون انتظار می‌رود هر دو دستگاه مجموعه‌دوربین مشابه با حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی داشته باشند.

انتظار می‌رود در پنل پشتی گلکسی S22 اولترا برآمدگی دوربین را شاهد نباشیم و این یعنی حسگرها به‌طور مستقیم در بدنه‌ی گوشی قرار می‌گیرند. احتمالاً گلکسی S22 اولترا همچون پرچم‌دار سال گذشته‌ی سامسونگ به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دو دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی ۱۰ برابری و ۳ برابری مجهز خواهد بود.

گلکسی S22 اولترا باردیگر در تصاویر واقعی دیده شد

درنهایت، تصویر منتسب به جعبه‌ی گلکسی S22 اولترا نیز افشا شده است. گفته می‌شود سامسونگ در جعبه‌ی گوشی پرچم‌دارش قلم لمسی S Pen و کابل مبدل USB Type-C به USB Type-C و ابزار اجکتور سیم‌کارت را قرار داده است. انتظار نداشته باشید در جعبه‌ی گوشی هدفون یا شارژر پیدا کنید. سامسونگ چند روز دیگر در مراسم گلکسی آنپکد گوشی‌های سری گلکسی S22 را رونمایی می‌کند تا سرانجام سیل خبرهای افشاشده از این دستگاه‌ها به‌پایان برساند. قیمت گوشی‌های این خانواده احتمالاً از ۷۹۹ دلار شروع می‌شود.

*تصویر اصلی مقاله گلکسی S21 اولترا را نشان می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس زن فوق جذاب احمد مهران ‌فر + بیوگرافی و صفر تا صد خصوصی ترین ها