پایانه‌‌‌های نفتی ایران آماده افزایش حداکثری صادرات هستند


مدیرعامل شرکت پایانه‌‌‌های نفتی ایران از آمادگی این شرکت برای افزایش حداکثری ظرفیت صادرات نفت خام و میعانات‌‌‌گازی در کوتاه‌‌‌ترین زمان ممکن خبر داد. به گزارش شرکت پایانه‌‌‌های نفتی ایران، عباس اسدروز در جریان بازدید از پایانه نفتی خارک به مناسبت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: شرکت پایانه‌‌‌های نفتی ایران به‌‌‌عنوان یک شرکت تخصصی، مسوولیت...

وی با بیان اینکه با وجود محدودیت‌ها و مشکلات ناشی از تحریم‌های بین‌المللی و شرایط ویژه کرونا کارهای بزرگی برای نخستین‌‌‌بار از سوی این شرکت انجام شده است، تصریح کرد: انجام عملیات تخلیه میعانات گازی با استفاده از گوی شناور در منطقه عملیاتی پارس جنوبی و فراهم کردن زیرساخت‌‌‌های پایانه نفتی خارک برای دریافت و ذخیره‌‌‌سازی میعانات با هدف پشتیبانی از تولید پایدار گاز کشور از جمله آنهاست. وی تصریح کرد: البته با وجود تحریم‌های ظالمانه، عملیات صادرات نفت خام را با اشکال مختلف انجام داده‌‌‌ایم اما با توجه به راهبردهای مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران همسو با سیاست‌های کلان نظام در خنثی‌‌‌سازی و رفع تحریم‌ها و افزایش حداکثری صادرات نفت خام، شرکت پایانه‌‌‌های نفتی ایران به‌‌‌عنوان متولی انجام عملیات صادرات نفت خام و میعانات گازی، آمادگی کامل دارد تا در کوتاه‌‌‌ترین زمان ممکن، برای صادرات حداکثری نفت خام و میعانات گازی، راهبردهای مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران را پیاده کند.

مدیرعامل شرکت پایانه‌‌‌های نفتی ایران، موفقیت‌‌‌های به‌‌‌دست آمده را نتیجه توانمندی، تلاش و تعهد کارکنان شرکت پایانه‌‌‌های نفتی ایران و حمایت و پشتیبانی اثربخش شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد و گفت: تلاش این شرکت این است که بتوانیم بهتر و موفق‌‌‌تر از سال‌های گذشته نقش کلیدی خود را به‌‌‌عنوان یک مجموعه چابک، توانمند و متعالی، با تامین رضایت پایدار مشتریان، سهامداران و ذی‌نفعان کلیدی ایفا کنیم.

این مطلب برایم مفید است
بلی
0 نفر این پست را پسندیده اند
کپی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا