برنامه‌های مفصل دایرکت کانکشن برای محصولات دوج!


برنامه‌های مفصل دایرکت کانکشن برای محصولات دوج!

وقتی به ریشه‌های اصلی دوج بازگردید یک رفتار منحصربه‌فرد را در خصوص این برند پیدا خواهید کرد. ما همین رویه را در دهه پیش میلادی دیده‌ایم زیرا دوج دیمن با عملکرد یک هایپرکار و قیمتی کمتر از 100 هزار دلار ارائه شده است. نسخه‌های هلکت چارجر و چلنجر هم تفاوت زیادی با دیمن ندارند و … The post برنامه‌های مفصل دایرکت کانکشن برای محصولات دوج!...

وقتی به ریشه‌های اصلی دوج بازگردید یک رفتار منحصربه‌فرد را در خصوص این برند پیدا خواهید کرد. ما همین رویه را در دهه پیش میلادی دیده‌ایم زیرا دوج دیمن با عملکرد یک هایپرکار و قیمتی کمتر از ۱۰۰ هزار دلار ارائه شده است. نسخه‌های هلکت چارجر و چلنجر هم تفاوت زیادی با دیمن ندارند و حالا باید گفت برنامه تیونینگ مفصلی برای آن‌ها تدارک دیده شده است تا قدرت بیشتری داشته باشند. در ماه نوامبر بود که دوج اعلام کرد کاتالوگ قطعات پرفورمنس موپار دایرکت کانکشن بازمی‌گردد. هم‌اکنون تیم کانیسکیس مدیرعامل دوج در مصاحبه با رود اند تراک به دلایل بازگرداندن این برنامه و ارتقای پیشرانه هلکت اشاره کرده است.

برنامه‌های مفصل دایرکت کانکشن برای محصولات دوج!

دایرکت کانکشن برنامه‌ای بود که در سال ۱۹۷۴ و برای رضایت خاطر مشتریان محصولات عضلانی این برند راه‌اندازی شد اما در سال ۱۹۸۷ نام آن تغییر کرد. حالا طرفداران موپار اگر بخواهند خودروهای خود را ارتقا دهند اکثراً باید نیم‌نگاهی به بازار تیونینگ داشته باشند. دوج این موضوع را به مانند فرصتی از دست رفته می‌دید و به همین خاطر تصمیم گرفت دایرکت کانکشن را دوباره راه‌اندازی کند. به همین خاطر از نهم مارس مشتریان به کاتالوگ کامل قطعات پرفورمنس تائید شده توسط کارخانه دسترسی خواهند داشت. این قطعات که توسط خود دوج تولید می‌شوند از گارانتی کارخانه نیز برخوردار هستند.

برنامه‌های مفصل دایرکت کانکشن برای محصولات دوج!

کانیسکیس می‌گوید قطعات افترمارکتی با یک استاندارد یا کیفیت مشابه تولید نمی‌شوند و شاید حتی گارانتی کارخانه‌ای محصول نیز با نصب برخی قطعات متفرقه ساقط شود. دوج می‌خواهد از این موضوع جلوگیری کند و مشتریان می‌توانند با سفارش قطعات تائید شده از ارتقای خودروی خود لذت ببرند.

او می‌گوید:

حقیقت این است که ما می‌دانیم این خودروها چگونه ارتقا می‌یابند چراکه از همان آغاز خودروهای خود را مهندسی می‌کنیم. اجازه دهید ما محصولاتمان را برای پرفورمنس اصلاح و از نظر آلایندگی تائید کنیم و تحت پوشش گارانتی قرار دهیم. مشتریان به‌هرحال این کار را انجام خواهد داد. آن‌ها از وجود گارانتی خوشحال خواهند شد و اگر مشکلی هم وجود داشته باشد ما آن را حل خواهیم کرد

قطعات دایرکت کانکشن فقط از طریق برخی نمایندگی‌های دوج با نام پاور بروکرز عرضه خواهند شد. تمامی قطعات دارای پوشش گارانتی ۳ ساله/۵۸ هزار کیلومتر کارخانه هستند و قوای محرکه نیز با گارانتی ۵ ساله/۹۶ هزار کیلومتر عرضه می‌شوند. لیست قطعات عرضه شده بسیار بلند بالاست و از تیون ساده ECU گرفته تا قطعات مختلف پیشرانه را شامل می‌شود.

برنامه‌های مفصل دایرکت کانکشن برای محصولات دوج!

مالکان محصولات هلکت در صورت استفاده از کیت مرحله ۱ شاهد خروجی پیشرانه ۷۵۷ اسبی خواهند بود. این کیت شامل پولی سوپرشارژر هلفانت و ارتقای ECU است. مالکان خودروهای رادی نیز می‌توانند شاهد قدرت ۸۸۵ اسبی باشند. کانیسکیس می‌گوید این تغییرات مدتی قبل‌تر در نظر گرفته شده بودند و تمامی پیشرانه‌ها می‌توانند آن‌ها را تحمل کنند.

برنامه‌های مفصل دایرکت کانکشن برای محصولات دوج!

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان