هیات‌های ورزشی برای افزایش آمار ورزشکاران مدال‌آور برنامه‌ریزی کنند


هیات‌های ورزشی برای افزایش آمار ورزشکاران مدال‌آور برنامه‌ریزی کنند

تبریز - ایرنا - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه افزایش آمار ورزشکاران مدال‌آور برای ورزش استان حایز اهمیت است، گفت: از این رو هیات‌های ورزشی باید با برنامه‌ریزی مدون و تعریف شده وارد مسابقات شوند.

به گزارش ایرنا، ابراهیم فیروزی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی استعدادهای برتر ورزش آذربایجان شرقی با هیات های ورزشی که در محل سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد، بر نقش هیات های ورزشی در اعزام و نحوه فعالیت ورزشکاران برگزیده در مسابقات تاکید کرد و افزود: هیات های ورزشی باید با سنجش ابعاد مختلف ورزشکاران خود، نسبت به اعزام آنها به مسابقات کشوری اقدام کنند و انتظار ما کسب رتبه های برتر در سومین المپیاد استعدادهای برتر کشوری است.

وی با تشریح و تبیین آیین نامه سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر گفت: رویکرد وزارت ورزش و جوانان در سومین المپیاد استعدادهای برتر کشور، معطوف به رشته های المپیکی است و این فرصتی مناسب برای همه استان هاست تا اقدامات لازم را برای حضور ورزشکاران استان در المپیک و بازی های آسیایی آینده انجام دهند.

فیروزی اشاره کرد: هیات های ورزشی استان از رسالت خود آگاهی دارند و در این راستا مسابقات انتخابی استان برای گزینش اعضای تیم های استعدادهای برتر را انجام دادند و نتایج آن به اداره کل اعلام کردند.

وی گفت: در بخش بانوان نیز تعداد رشته های ورزشی مشخص شده و هیات های ورزشی نسبت به اعزام این تیم ها باید توجه ویژه ای داشته باشند چرا که کسب مدال در حوزه بانوان نسبت به بخش مردان آسان تر است و نباید این فرصت را از دست دهیم.

به گزارش ایرنا، هیات های ورزشی حاضر در این جلسه در راستای پیشبرد اهداف و کسب رتبه های برتر ورزشکاران در سومین المپیاد استعدادهای برتر کشور نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند.

۴۹ هیات ورزشی با بیش از ۱۶۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در آذربایجان شرقی فعال بوده و ورزشکاران رشته های مختلف در زیرمجموعه های این هیات ها فعالیت می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی