تحکیم خانواده و فرزندآوری باید به صورت عملی در جامعه نهادینه شود


تحکیم خانواده و فرزندآوری باید به صورت عملی در جامعه نهادینه شود

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: تحکیم خانواده و فرزندآوری باید به صورت عملی در جامعه نهادینه شود و رسانه ها نیز زوج های جوان را به فرزندآوری تشویق کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سید "علی حسینی" روز دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجرد افزود: صدا و سیما باید در برنامه ها چند فرزندی را تبلیغ کند، متاسفانه در برنامه های تلویزیونی خانواده ها ۲ فرزند دارند و این موضوع باید اصلاح شود.

وی با بیان اینکه مشوق های دولت درباره ازدواج و فرزندآوری باید عملیاتی شود اظهار داشت: برای اقتدار اسلام و ایران باید ازدواج و فرزند آوری را تبلیغ کنیم، فرهنگ جامعه باید تغییر کند ازدواج و فرزندآوری باعث رشد و نمو جامعه می شود.
حجت الاسلام حسینی افزود: آثار و عواقب کاهش جمعیت در سالهای آینده گریبان گیر جامعه خواهد شد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد نیز در این جلسه گفت: تحکیم خانواده و ازدواج و فرزندآوری باید با یک سیاست مشخص در شهرستان بروجرد اجرا خواهد شد.

"مجید منعمی" افزود: دولت مصوباتی در مورد تشویق به فرزندآوری و ازدواج دارد که باید اجرا شود، با توجه به پیگیری ها از معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، شهرستان بروجرد به عنوان پایلوت کاهش آسیب های خانواده و زنان مشخص و برنامه هایی در این خصوص انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا ضامن تداوم انقلاب است و تکلیف داریم تا با برگزاری یادواره شهدا یاد و نام و شهدا را زنده نگه داریم.
سرپرست فرمانداری بروجرد گفت: زنجیره برگزاری یادواره شهدا نباید قطع شود و با همه توان باید کمک کنیم تا ادامه دار باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجرد اعضای جلسه در مورد برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز بحث و تبادل نظر کردند، در صورت مجوز ستاد کرونا راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی یا تجمع برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاهش مصرف سوخت و آلایندگی با حرکت به سمت خودروهای برقی