خانه پینگ پنگ همدان با 80 میلیون تومان تجهیز شد


خانه پینگ پنگ همدان با 80 میلیون تومان تجهیز شد

همدان- ایرنا- رییس هیات تنیس روی میز همدان گفت: خانه پینگ پنگ همدان یکی از قدیمی‌ترین سالن‌های ورزشی این شهر با تامین 80 میلیون تومان اعتبار تجهیز و مرمت شد.

«زهره ابوطالبیان» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه خانه پینگ پنگ همدان میعادگاه مدال آوران آسیایی و جهانی است اظهار داشت: با توجه به فعالیت قهرمانان ملی پوش استان همدان در این سالن، با کمک منابع مالی هیات و دستگاه ورزش توانستیم نسبت به تجهیز و مرمت بخش‌هایی از سالن اقدام کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون شرایط بهتری برای تمرین آماده‌سازی ملی پوشان و قهرمانان تنیس روی میز استان همدان در این سالن فراهم و نواقص موجود برطرف شده است.

ابوطالبیان افزود: فضای مطلوب خانه تنیس روی میز همدان امکان پرورش استعدادهای نخبه را فراهم کرده به طوریکه با تلاش کادر مربیان و حمایت هیات توانسته‌ایم در سال‌های اخیر قهرمانان ارزنده‌ای را در سطوح ملی و بین المللی معرفی کنیم.

رییس هیات تنیس روی میز همدان گفت: در دوره جدید مدیریتی هیات نیز حضور پرشمار ورزشکاران این استان در اردوها و عضویت در ترکیب اصلی تیم ملی تنیس روی میز را هدفگذاری کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: ورزش تنیس روی میز استان همدان در مسیر توسعه و پیشرفت گام برداشته است و تاکنون به موفقیت‌های ارزنده به خصوص در بخش بانوان دست یافته‌ایم.

وی بیان کرد: برگزاری طرح‌های استعدادیابی و هوپس در استان همدان طی سال‌های اخیر با تلاش و برنامه ریزی مربیان استعدادیاب باعث شد تا بتوانیم نسبت به پرورش نخبه‌های این ورزش بپردازیم.

ابوطالبیان خاطرنشان کرد: ثمره این برنامه ریزی و تلاش مربیان و سایر دست اندرکاران، قهرمانی‌های پیاپی ورزشکاران همدانی در میادین ملی بود.

استان همدان در جمع پنج استان برتر در ورزش تنیس روی میز است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها