20 مرکز نیکوکاری در آذربایجان غربی افتتاح شد


20 مرکز نیکوکاری در آذربایجان غربی افتتاح شد

ارومیه- ایرنا- 20 مرکز نیکوکاری تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) همزمان با هفتمین روز دهه مبارک فجر در آذربایجان غربی افتتاح شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی روز دوشنبه در آیین افتتاح این طرح ها گفت: در کل کشور، ۴۳۰ مرکز نیکوکاری طی امروز، افتتاح می شود که حدود پنج درصد آنها مربوط به این استان است.

عزیز سهندی اضافه کرد: مراکز نیکوکاری یکی از ابداعات کمیته امداد امام خمینی (ره) است و این نهاد نیز تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا روند خدمات رسانی این مراکز با سهولت انجام شود.

وی بیان کرد: نزدیک به ۴۳ درصد از کل مشارکت های کمیته امداد آذربایجان غربی در امور خیریه، مربوط به مراکز نیکوکاری بوده و این نشان دهنده اهمیت این مراکز در امر خدمات رسانی و حمایت از محرومان و نیازمندان جامعه است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر ارائه خدمات توسط سامانه های جدید به نیازمندان، بسیاری از دغدغه های ما در خدمت رسانی به نیازمندان را رفع کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی ادامه داد: بیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری در حال حاضر در استان فعال بوده و به نیازمندان خدمت رسانی می کنند.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر نزدیک به ۱۹۰ هزار نفر از جمعیت آذربایجان غربی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

آیین های افتتاح طرح ها در دهه مبارک فجر از ۱۲ بهمن ماه جاری آغاز شده و تا جمعه هفته جاری، ۲۲ بهمن ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی