1900 میلیارد ریال طرح صنعتی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید


1900 میلیارد ریال طرح صنعتی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید

ارومیه- ایرنا- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با هفتمین روز دهه فجر، چهار طرح صنعتی با یک هزار و 900 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده در این استان به بهره‌برداری رسید.

غلامرضا بابایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این راستا، واحد تولیدی کامپاند و ورق های پلیمری با سرمایه گذاری ۴۳۰ هزار دلاری و ۴۰۰ میلیارد ریالی در زمینی به مساحت سه هزار و ۵۰۰ مترمربع افتتاح شد.

وی اضافه کرد: با بهره برداری از این واحد تولیدی برای ۱۷ نفر به صورت مستقیم فرصت اشتغال ایجاد شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی ادامه داد: این واحد قابلیت تولید ۲۰ هزار تن کامپاند و ۶ هزار تن ورق های پلیمری را در طول سال دارد.

بابایی بیان کرد: همچنین در شهرستان بوکان سه واحد صنعتی افتتاح شد که واحد تولید انواع پروفیل با حجم سرمایه گذاری ۷۳۲ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۱۰ نفر، واحد صنعتی تولید انواع شیشه‌های تزینی با حجم سرمایه گذاری ۵۷۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۱۰ نفر و واحد صنعتی تولیدی قند و بسته بندی با سرمایه گذاری ۱۵۵ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۱۴ نفر در این شهرستان وارد چرخه تولید شدند.

به گزارش ایرنا، چندین واحد صنعتی تولیدی، معدنی و زیرساختی در ایام باقی مانده از دهه مبارک فجر با حضور مقامات استان و شهرستان به بهره برداری خواهند رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403