استاندار ایلام: دولت سیزدهم بر تحقق گفتمان عدالت محوری متمرکز شده است


استاندار ایلام: دولت سیزدهم بر تحقق گفتمان عدالت محوری متمرکز شده است

ایلام - ایرنا- استاندار ایلام گفت: دولت سیزدهم همه تلاش خود را بر تحقق گفتمان عدالت محوری در کشور متمرکز کرده است.

به‌ گزارش ایرنا، حسن بهرام‌نیا روز دوشنبه در آیین افتتاح سالن ورزش های رزمی شهرستان بدره هدف دولت مردمی سیزدهم را خدمت به آحاد مردم در جامعه دانست و اظهار داشت: باید از تمامی ظرفیت های منطقه با همکاری شهروندان و دستگاه های اجرایی برای رفع مشکل زیرساختی شهرستان بدره استفاده شود.

وی افزود: همه باید تلاش کنیم تا شاهد کاهش فشار اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه باشیم تا روحیه نشاط ، شادابی و امید در مردم افزایش پیدا کند.

استاندار ایلام با اشاره به طرح های افتتاحی دهه مبارک فجر در استان یادآور شد: ۲۴۳ پروژه دهه‌ فجر با مجموع اعتبار ۲۰ هزار و ۴۳۲ میلیارد ریال در این استان کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

بهرام نیا تاکید کرد: کلنگ‌زنی و افتتاح طرح‌های دهه فجر استان ایلام برای یک هزار و ۸۹۰ نفر بصورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی ایجاد می‌کند.

وی اضافه کرد: مجموع پروژه‌های عمرانی دهه فجر ۱۸۹ طرح با اعتبار ۱۷ هزار و ۵۸۳ میلیارد ریال و در حوزه اقتصادی ۵۴ طرح با مجموع اعتبار ۲ هزار و ۸۴۹ میلیارد ریال کلنگ‌زنی شده و به بهره‌برداری می رسد.

استاندار ایلام با اشاره به طرح های افتتاحی این ایام در شهرستان بدره گفت: ۱۰ طرح عمرانی و ۶ طرح اقتصادی با اعتباری افزون بر ۹۱۷ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید که این‌گونه طرح ها در راستای خدمت و رضایتمندی مردم است.

بهرام‌نیا با بیان اینکه توزیع اعتبارات ملی و استانی بر اساس ایجاد توزان و عدالت‌محور خواهد بود، گفت: طرح آمایش استانی در حال انجام است که در این خصوص این اصل مهم‌ توازن اعتبارات لحاظ خواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف دولت سیزدهم خدمت به مردم است ، ادامه داد: مردم یکی از ارکان اصلی انقلاب هستند که مسوولان باید خود را به آنها نزدیک کرده و با تمام تلاش در راستای تقویت نظام اسلامی به آنان خدمت کنند.

وی در خصوص افتتاح سالن ورزش های رزمی شهر بدره اظهار داشت: امیدواریم با بهره برداری از این سالن شاهد تربیت‌ جوانانی در عرصه های فرهنگی، ورزشی در سطح ملی و کشوری باشیم.

استاندار ایلام افزود: این استان دارای ورزشکاران با استعداد با ظرفیت های بالقوه ای است‌ که باید تلاش کنیم زیرساخت های این حوزه را توسعه دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرورت نظارت بیشتر بر واردات آیفون