افراد برتر رقابتهای شطرنج قهرمانی کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند 


افراد برتر رقابتهای شطرنج قهرمانی کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند 

یاسوج - ایرنا - رییس هیأت شطرنج کهگیلویه و بویراحمد گفت: افراد برتر رقابت های شطرنج قهرمانی پسران و دختران این استان امروز (دوشنبه) در شهر یاسوج مرکز استان مشخص شدند. 

جعفر محرابی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت ها در خانه شطرنج شهر یاسوج و در رده سنی هشت تا ۱۸ سال برگزار شد.

وی افزود: هیأت شطرنج کهگیلویه و بویراحمد متولی برگزاری این دوره از رقابت ها بوده است.

رییس هیأت شطرنج کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شطرنج بازان برتر پسر و دختر رده های سنی هشت تا ۱۸ سال شهرستان های مختلف استان در این دوره از رقابت ها حضور داشته و به مصاف یکدیگر رفتند.

محرابی عنوان کرد: در بخش پسران رده سنی زیر هشت سال محمدطاها محمدی از یاسوج اول شد، محمدرضا پیرای از گچساران عنوان دوم را کسب کرد و سامیار دارابی از یاسوج به مقام سوم دست یافت.

وی ابراز داشت: در رده سنی زیر ۱۰ سال امیرمحمد قادری از یاسوج اول شد، تارخ صفری از گچساران عنوان دوم را کسب کرد و رادین شجاعی از یاسوج به مقام سوم دست یافت.

رییس هیأت شطرنج کهگیلویه و بویراحمد گفت: در رده سنی زیر ۱۲ سال سوشیانت اسدی از گچساران اول شد، امیرطاها خالق پناه از یاسوج عنوان دوم را کسب کرد و محمدطاها کیوان شکوه از یاسوج به مقام سوم دست یافت.

محرابی اظهار داشت: در رده سنی زیر ۱۴ سال امیرحسین عزیزی از یاسوج اول شد، محمدرضا پاسیار از یاسوج عنوان دوم را کسب کرد و محمدمهدی مسعودی از یاسوج به مقام سوم دست یافت.

وی افزود: در رده سنی زیر ۱۶ سال رامتین بیگدلی از یاسوج اول شد، شایان نوروزی از گچساران عنوان دوم را کسب کرد و حسین حسینیان از یاسوج به مقام سوم دست یافت.

رییس هیأت شطرنج کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در رده سنی زیر ۱۸ سال طاها مهنایی از یاسوج اول شد، میکائیل منصوری از یاسوج عنوان دوم را کسب کرد و ماهان گشتاسب از یاسوج نیز به مقام سوم دست یافت.

محرابی عنوان کرد: در بخش دختران رده سنی زیر هشت سال مایسا خسروی از یاسوج اول شد، در رده سنی زیر ۱۰ سال ثمینا نارکی از گچساران اول شد و هانیه محمدی از یاسوج عنوان دوم را کسب کرد، در رده سنی زیر ۱۲ سال یگانه شفیعی از گچساران اول شد، در رده سنی زیر ۱۴ سال ثنا غلامی از یاسوج اول شد و پونا بینایی از یاسوج عنوان دوم را کسب کرد و در رده سنی زیر ۱۶ سال نیز شادی عمادی از یاسوج اول شد، کیمیا امینی از یاسوج عنوان دوم را کسب کرد و فاطیما ابراهیمی مهر از یاسوج به مقام سوم دست یافت.

وی ابراز داشت: افراد برتر هر رده سنی این دوره از رقابت ها برای شرکت در مسابقات شطرنج قهرمانی پسران و دختران رده سنی هشت تا ۱۸ سال کشور اعزام می شوند.

محرابی گفت: برترین های این دوره از رقابت ها در هر ۲ بخش پسران و دختران جوایز ارزنده و لوح قهرمانی از سوی هیأت شطرنج کهگیلویه و بویراحمد دریافت کردند.

تعداد ورزشکاران ساماندهی شده مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف بیش از ۵۰ هزار نفر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا