سرمربی رعد پدافند ارتش: شایسته قهرمانی در سوپرلیگ کاراته بودیم


سرمربی رعد پدافند ارتش: شایسته قهرمانی در سوپرلیگ کاراته بودیم

همدان- ایرنا- سرمربی تیم رعد پدافند ارتش گفت: شایسته قهرمانی در سوپر لیگ کاراته کشور بودیم هر چند کسب عنوان سومی نیز چیزی از قابلیت و توانمندی شاگردانم در این تیم کم نمی‌کند.

«الله کرم شهگل» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مسابقات سوپر لیگ کاراته کشور پس از تیم‌های دانشگاه آزاد و پاس ناجا عنوان سوم را کسب کردیم و کیفیت این دوره از مسابقات نسبت به دوره های گذشته بسیار بالا و قابل توجه بود.

وی با اشاره به اینکه اغلب ملی پوشان کشور در تیم‌های مدعی مسابقات سوپرلیگ حضور داشتند، افزود: رقابت‌های سوپرلیگ سال ۹۹ شروع شد اما به دلیل شیوع کرونا روند مسابقات با تاخیر برگزار شد که در مجموع توانستیم با عملکردی مطلوب به این پیکارها پایان بدهیم.

سرمربی تیم کاراته رعدپدافند ارتش گفت: ترکیب تیم ما را اغلب بازیکنان سرباز تشکیل می‌دهند و طولانی شدن لیگ باعث شد تا خدمت سربازی برخی از بازیکنان خوب تیم به پایان برسد و نتوانیم از آن‌ها تا پایان مسابقات استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: یکی از دلایلی که ما نتوانستم به عنوان بهتر از سومی این مسابقات دست یابیم، نداشتن ورزشکار تیم رشته کاتای تیمی بود که باعث شد در مجموع امتیازها نتوانیم امتیاز این رشته را هم کسب کنیم.

شهگل گفت: نداشتن ورزشکار در بخش کاتای تیمی منجر به این شد تا برابر پاس هم شکست بخوریم اما معتقدم با این کمبودها بازهم نتیجه بسیار خوبی را رقم زدیم.

تیم رعد پدافند ارتش به سرمربیگری «الله کرم شهگل» و مربیگری ناصر سلطانی و با حضور ملی پوش خود مهدی شهگل در مسابقات سوپر لیگ کشور پس از تیم‌های دانشگاه آزاد و پاس ناجا به مقام سوم دست یافت.

شانزدهمین دوره مسابقات سوپر لیگ کاراته آقایان بهمن ماه جاری در شهید افراسیابی تهران برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنج عضو استان قم به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی "قاف" راه یافتند