امام جمعه روانسر: ترویج آموزه‌های قرآنی و علوم دینی از برکات انقلاب اسلامی است


امام جمعه روانسر: ترویج آموزه‌های قرآنی و علوم دینی از برکات انقلاب اسلامی است

کرمانشاه - ایرنا - امام جمعه روانسر گفت: احیای قرآن، گسترش، ترویج و توسعه آموزه‌ها و فرهنگ قرآنی و علوم دینی از مهمترین برکات انقلاب اسلامی در ایران است.

به گزارش ایرنا، ماموستا ملا سیدمحمد محمدی روز دوشنبه در آیین محفل انس با قرآن و تجلیل از فعالان قرآنی روانسر افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در کشورمان با دستاوردهای فراوانی در حوزه‌های مختلف همراه بوده که حوزه قرآن یکی از مهمترین این حوزه‌ها است.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی پرچمدار ترجمه و تفسیر قرآن در جهان است و در این راستا قرآن به ۱۳۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده ٱست، اضافه کرد: یکی از مهمترین دلایل پیشرفت جمهوری اسلامی پس از انقلاب، توجه به مفاهیم و آموزه‌های قرآنی است.
ماموستا محمدی با بیان اینکه جنگ نرم دشمن دفاع همه جانبه ما را می‌طلبد، اظهار داشت: در حال حاضر تکفیر و تندروی از مهمترین تهدیدهای خانواده‌ها در جامعه اسلامی است و دشمنان با راه اندازی شبکه‌های مختلف در فضای رسانه و شبکه اجتماعی بدنبال تضعیف باورها و اعتقادات مسلمانان هستند.
این مراسم از سوی مرکز اسلامی استان کرمانشاه، ناحیه مقاومت بسیج، دفتر امام جمعه و اداره تبلیغات اسلامی روانسر برگزار شد و در پایان از تعدادی فعالان فرهنگی و قرآنی شهرستان با اهدا لوح و هدایایی قدردانی شد.
شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403