خط تولید وانت کارا گروه بهمن را ببینید + فیلم


خط تولید وانت کارا گروه بهمن را ببینید + فیلم

امروز دوشنبه هجدهم بهمن ماه 1400، خط تولید بهمن دیزل میزبان گروهی از اصحاب رسانه بود. در این رویداد خط تولید وانت کارا در مجموعه بهمن دیزل افتتاح شد. خط مونتاژ وانت کارا در مجموعه بهمن دیزل به مرور کامل می‌شود و از خردادماه سال آینده وانت کارا در...

امروز دوشنبه هجدهم بهمن ماه 1400، خط تولید بهمن دیزل میزبان گروهی از اصحاب رسانه بود. در این رویداد خط تولید وانت کارا در مجموعه بهمن دیزل افتتاح شد. خط مونتاژ وانت کارا در مجموعه بهمن دیزل به مرور کامل می‌شود و از خردادماه سال آینده وانت کارا در این خط مونتاژ به تولید خواهد رسید. تولید آزمایشی وانت کارا در مجموعه بهمن دیزل با همکاری بهمن موتور از آذرماه سال جاری آغاز شده است.

بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن در این مراسم به موفقیت‌های این گروه در مدت اخیر اشاره کرد و از عرضه محصولات جدید این شرکت خبر داد. یکی از محصولات جدید این شرکت کارگو ون است، خودرویی تجاری و سبک وزن که با هدف رفع نیاز به حمل بارهای نه چندان سنگین در فواصل کوتاه و متوسط به بازار عرضه خواهد شد.

دیگر محصول آتی بهمن دیزل، کامیونت فورس ۸.۵ تن خواهد بود که از سال آینده برنامه تولید آن اجرایی خواهد شد. گروه بهمن پروژه‌های متعددی را برای اجرا در برنامه دارد که بخشی از آن‌ها در سال 1400 و بخشی دیگر در سال 1401 اجرایی خواهند شد.

گروه بهمن تصمیم دارد تا نسبت به استخدام نیروی انسانی اقدام کند و تعداد پرسنل خود را از 450 نفر به 1600 نفر افزایش دهد. برنامه‌های گروه بهمن در حوزه افزایش تیراژ تولید و تنوع سبد محصولات هستند و به طور همزمان متخصصان گروه بهمن در حال افزایش کیفیت خودروهای تولیدی هستند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...