بودجه 1401 شهرداری بجنورد با پیش بینی درآمد 650 میلیارد تومانی مصوب شد


بودجه 1401 شهرداری بجنورد با پیش بینی درآمد 650 میلیارد تومانی مصوب شد

رئیس شورای شهر بجنورد از تصویب بودجه 1401 شهرداری بجنورد با پیش بینی درآمد 650 میلیارد تومانی خبر داد.

جمشید عین بیگی، ۱۸ بهمن ماه، در حاشیه سی و هفتمین جلسه غیر علنی شورای شهر بجنورد که در سالن اجتماعات شورای شهر با حضور شهردار بجنورد برگزار شد، در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در جلسه امروز پیشنهاد بودجه ۱۴۰۱ با پیش بینی ۶۵۰ میلیارد تومان درآمد تصویب شد، اظهار کرد: طی هفته آینده این مصوبه برای فرمانداری بجنورد ارسال می‌شود.

وی با تأکید براینکه پیش بینی درآمد بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری بجنورد در مقایسه با بودجه مصوب سال گذشته این شهرداری با ۵۰ درصد رشد دارد، اضافه کرد: ۳۸ درصد از بودجه پیش بینی شده شهرداری بجنورد در سال ۱۴۰۱ معادل ۲۴۰ میلیارد تومان برای هزینه‌های جاری و ۶۲ درصد دیگر آن معادل ۴۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی در شهر بجنورد هزینه خواهند شد.

عین بیگی با اشاره به طلبِ ۲۷۰ میلیارد تومانی شهرداری بجنورد از دستگاه‌های اجرایی، تصریح کرد: وصول این مطالبه بخش مهمی از درآمد پیش بینی شده شهرداری بجنورد را در سال ۱۴۰۱ تامین خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد افزود: رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز در زمینه وصول طلب شهرداری بجنورد از دستگاه‌های اجرایی استان قول پیگیری را داده است.

عین بیگی در پایان تأکید کرد: بودجه ۱۴۰۱ با توجه به مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر پیش بینی شده است و تلاش می‌کنیم تا خدمات شهری به صورت عادلانه بینِ مردم شهر توزیع شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی