قیمت دنا پلاس توربو دنده ای جدید مشخص شد – بهمن 1400


قیمت دنا پلاس توربو دنده ای جدید مشخص شد – بهمن 1400

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) قیمت دنا پلاس توربو دنده ای جدید مشخص شد. ایران خودرو برای نخستین بار قیمت نسخه جدید دنا پلاس دنده ای را در بهمن 1400 اعلام کرد. ایران خودرو به تازگی لیست قیمت محصولات خود ویژه بهمن 1400 را با اعمال مالیات بر ارزش افزوده منتشر کرد که در آن برای نخستین بار قیمت دنا... نوشته قیمت دنا پلاس توربو دنده ای جدید مشخص...

قیمت دنا پلاس توربو دنده ای جدید مشخص شد. ایران خودرو برای نخستین بار قیمت نسخه جدید دنا پلاس دنده ای را در بهمن 1400 اعلام کرد.

ایران خودرو به تازگی لیست قیمت محصولات خود ویژه بهمن 1400 را با اعمال مالیات بر ارزش افزوده منتشر کرد که در آن برای نخستین بار قیمت دنا پلاس توربو دنده ای جدید نیز مشخص شد. ایران خودرو برای نسخه جدید دنا پلاس توربو دنده ای گیربکس 6 سرعته و فرمان کمکی برقی را در نظر گرفته است.

قیمت دنا پلاس توربو دنده ای جدید

قیمت دنا پلاس توربو دنده ای جدید مشخص شد – بهمن 1400قیمت دنا پلاس توربو دنده ای جدید مشخص شد – بهمن 1400

گروه صنعتی ایران خودرو در بهمن 1400 برای دنا پلاس توربو جدید مجهز به گیربکس 6 سرعته و فرمان کمکی برقی با (کد کلاس ۷۰۴۰۶) قیمت مصوب 359 میلیون و 810 هزار تومان را در نظر گرفت. این قیمت برای مشتریان نسخه جدید دنا پلاس توربو دنده دستی بوده و هزینه‌هایی چون ارزش افزوده، عوارض، مالیات نقل و انتقال، شماره‌گذاری و بیمه را نیز شامل می‌شود. گفتنی است دنا پلاس توربو جدید نسبت به نسخه 5 سرعته حدود 14 میلیون و 740 هزار تومان گران‌تر است.

مشخصات فنی

قیمت دنا پلاس توربو دنده ای جدید مشخص شد – بهمن 1400قیمت دنا پلاس توربو دنده ای جدید مشخص شد – بهمن 1400

ایران خودرو برای نسخه جدید دنا پلاس 6 سرعت دستی موتور TC7 را در نظر گرفته است؛ این موتور از نوع 1.65 لیتری توربوشارژ بوده که می‌تواند قدرتی برابر با 150 اسب بخار و گشتاور 215 نیوتن‌متر را به تولید برساند. این پیشرانه از استاندارد آلایندگی یورو 5 نیز بهره می‌برد.

موتور TC7 از فناوری زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌های ورودی (CVVT) برخوردار بوده و شنیده‌ها حاکی از آن است که ایران خودرو در آینده نزدیک مدل TC7 پلاس را به همراه قابلیت DVVT و سایر قابلیت‌های ارتقا پیدا کرده روی خانواده دنا پلاس نصب خواهد کرد؛ این پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با 163 اسب بخار و گشتاور 245 نیوتن‌متر را تولید کند.

امکانات

قیمت دنا پلاس توربو دنده ای جدید مشخص شد – بهمن 1400قیمت دنا پلاس توربو دنده ای جدید مشخص شد – بهمن 1400

دنا پلاس توربو 6 سرعت دستی مانند مدل اتوماتیک از فرمان کمکی برقی بهره می‌برد. از سایر ویژگی‌های این سدان ارتقا پیدا کرده ایران خودرو می‌توان به 4 ایربگ، رینگ آلومینیومی ۱۶ اینچی، آینه‌های تاشو برقی، رهیاب ماهواره‌ای، چراغ روشنایی روز، دوربین دنده عقب، نمایشگر لمسی، صندلی‌های جلوی برقی، تهویه اتوماتیک، کروز کنترل و سانروف اشاره کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا از سال 1969 انسان دیگر بر روی ماه فرود نیامد؟