طرح ساماندهی سگ‌های بلاصاحب تبریز نهایی شد


طرح ساماندهی سگ‌های بلاصاحب تبریز نهایی شد

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز گفت: طرح ساماندهی سگ‌های بلاصاحب تبریز نهایی شده و تصمیمات گرفته‌شده از اول اسفند اجرایی می‌شود.

یونس فاتح در تشریح این خبر گفت: در خصوص ساماندهی سگ‌های تبریز ادارات مختلفی چون اداره کل دامپزشکی استان، دانشگاه‌ها و دیگر ادارات ذی‌ربط اعلام آمادگی کرده و حمایت خود را در این مسئله از شهرداری تبریز بیان کرده‌اند.

وی افزود: سازمان مدیریت پسماند این مسئله را بهصورت اولویت کاری خود در نظر دارد و با توجه به دستورات قضایی و حمایت‌ها و حساسیت‌های افکار عمومی در این مورد، بایستی از هر گونه اقدامات و تصمیم‌های احساسی خودداری شود و سازمان مدیریت پسماند وظیفه خود می‌داند تا در حل این مشکل، پشتیبان شهرداری‌های مناطق و معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز باشد.

فاتح بیان کرد: سازمان مدیریت پسماند تمامی امکانات خود را در این حوزه به پای کار می‌آورد و کلیات عملیات اجرایی پروژه به توافق طرفین رسیده است و هر کدام از وظایف خود مطلع هستند.

مکان مورد نیاز برای ساماندهی سگ‌های بلاصاحب تبریز مهیا شده است

جانشین معاونت خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز نیز در این نشست تاکید کرد: در بازدیدها و جلسات انجام شده مکانی به مساحت پنج هکتار به صورت محصور در اختیار طرح ساماندهی سگ‌های تبریز قرار گرفته است و تمامی امکانات مورد نیاز اعم از آب، برق و گاز در این مکان مهیا شده است.

یوسف قوام خاطرنشان کرد: سیاست‌های کلی کشوری که در زمان‌های پیشین اتخاذ شده بود، هزینه‌های زیادی در بر داشت و هدف از این سیاست‌ها، دورسازی سگ‌ها از محدوده شهرها بود که نتیجه موفقیت آمیزی در بر نداشت اما ‌اکنون سعی داریم این مشکل را به صورت ریشه‌ای حل کنیم.

وی اضافه کرد: طی سه فراخوانی که در خصوص عقیم سازی داده شده بود، متأسفانه شرکت کننده‌ای وجود نداشت اما با تمهیدات انجام شده خوشبختانه شخصی در این راستا اعلام آمادگی کرده است.

جانشین معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز گفت: در این جلسه تمامی وظایف شهرداری‌های مناطق دهگانه مشخص شد تا با انجام وظایف خود از اول اسفند کار به صورت اجرایی درآید و سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز نیز ناظر این پروژه خواهد بود تا در مراحل اجرای این پروژه هیچ گونه مشکلی به وجود نیاید.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، این جلسه با حضور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز، جانشین معاونت خدمات شهری و اجرای شهرداری تبریز و معاونین خدمات شهری و اجرایی شهرداری‌های مناطق دهگانه در محل سازمان مدیریت پسماند برگزار شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران