عکسهای قدیمی هانده آرچل بازیگر زیبای ترک !


عکسهای قدیمی هانده آرچل بازیگر زیبای ترک !

عکسهای قدیمی هانده آرچل مریوط به زمانیه که تازه وارد سینمای ترک شد.

هانده ارچل (به ترکی استانبولی: Hande Erçel؛ زاده ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳) بازیگر و مدل اهل ترکیه است. او بیشتر به دلیل بازی در نقش حیات اوزون در مجموعه تلویزیونی عشق حرف حالیش نمیشه شناخته می‌شود. همچنین ارچل برای نقش اصلی (ادا ییلدیز) در سریال تو درم را بزن شناخته می‌شود. ارچل از سال ۲۰۲۱ بیشتر از ۲۰ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام، بیشترین تعداد دنبال‌کننده را در بین بازیگران ترک قرار دارد

عکسهای قدیمی هانده آرچل بازیگر زیبای ترک !

ارچل در ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳ در شهر باندیرما به دنیا آمد. پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. او عنوان دختر شایسته ترکیه را در سال ۲۰۱۲ و هم‌زمان با بازیش در سریال چکاوک بدست آورد. به همین دلیل شانس خود را در عرصه مدلینگ امتحان کرد و وارد این حرفه نیز گردید.

عکسهای قدیمی هانده آرچل بازیگر زیبای ترک !

در سال ۲۰۱۵ با بازی در سریال دختران آفتاب به شهرت رسید. از نقش‌های مهم او می‌توان به بازی در نقش سلین در سریال دختران آفتاب در مقابل تولگا ساریتاش، نقش حیات در سریال عشق حرف حالیش نمیشه در مقابل بوراک دنیز، نقش هازال در سریال مروارید سیاه در مقابل تولگاهان ساییشمان، نقش مژده در سریال حلقه در مقابل سرکان چای اوغلو، نقش عزیزه در سریال عزیزه در مقابل بورا گولسوی و نقش ادا در سریال تو درم را بزن در مقابل کرم بورسین نام برد. وی همچنین سفیر تجاری بسیاری از مارک‌ها از جمله لورئال پاریس در ترکیه است. اخیراً نشریه fillgap او و هم‌وطنش فحریه اوجن را به ترتیب به عنوان اولین و سومین زن زیبای مسلمان انتخاب کرده‌است.

عکسهای قدیمی هانده آرچل بازیگر زیبای ترک !


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟