رئیسی: برخورد با سرشبکه‌های فساد از اولویت دستگاه‌های اطلاعاتی است


رئیسی: برخورد با سرشبکه‌های فساد از اولویت دستگاه‌های اطلاعاتی است

پارسینه: رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه برخورد با سرشبکه‌های فساد و از بین بردن مافیای قاچاق اولویت دستگاه‌های اطلاعاتی است، گفت: کشف و برخورد با شبکه‌های فساد اقتصادی، مردم را شادمان می کند.

رئیسی: برخورد با سرشبکه‌های فساد از اولویت دستگاه‌های اطلاعاتی است

به گزارش پارسینه؛ سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز دوشنبه در اولین همایش اطلاعاتی سه جانبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندهی انتظامی و وزارت اطلاعات با تبریک ایام دهه فجر و با تقدیر از اقدامات گسترده نیروهای حافظ امنیت کشور، گفت: اساس انقلاب اسلامی برای حاکمیت دین، ارزش‌های الهی و مردم‌سالاری بود.

وی افزود: بسیاری به پیروزی انقلاب باور نداشتند اما امام خمینی (ره) در مقابل همه ناباوری‌ها ایستاد و بر اصول انقلاب اسلامی تاکید کرد و با کمک مردم توانست این رویداد بی نظیر را شکل دهد.

رئیس‌جمهور اظهار داشت: دشمنان می‌خواستند پیام انقلاب از جغرافیای ایران خارج نشود اما امروز صدای آن به تمام منطقه و جهان رسیده است.

رئیسی گفت: دشمنان انقلاب و مردم، هر توانمندی کشور را هدف قرار داده و آن را تهدید و تحریم می‌کنند. دشمنان جمهوری اسلامی از روش‌های نوین و ترفندهای شیطانی استفاده می‌کنند و علم و فناوری را برای دشمنی با مردم کشورمان در خدمت گرفته‌اند.

وی تاکید کرد: دشمنان می‌دانند که امکان از بین بردن انقلاب اسلامی وجود ندارد لذا به سمت متوقف کردن مسیر توسعه و تعالی کشور رفته‌اند.

رئیس‌جمهور در ادامه با تاکید بر ضرورت هم افزایی و همفکری دستگاه‌های اطلاعاتی برای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان، افزود: نیروهای اطلاعاتی، دیده‌بان‌های امین کشور هستند اما صرف هشدار دادن آنها کافی نیست و باید از بروز فتنه و حوادث، پیشگیری شود.

رئیسی در تبیین اولویت‌های دستگاه‌های اطلاعاتی کشور، اظهار داشت: «جلوگیری از نفوذ»، «برخورد با سرشبکه‌های فساد» و «از بین بردن مافیای قاچاق» اولویت این دستگاه‌ها است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال تغییر نظام محاسباتی مدیران است، افزود: متأسفانه در مقاطعی از سال‌های پس از انقلاب، دشمن موفق شد در برخی از مدیران ما، این تغییر نظام محاسباتی را به وجود بیاورد و موجب شود نگاه آنها از «رهبری و مردم» فاصله بگیرد.

رئیس‌جمهور چرخش نگاه مدیران، از «ما می‌توانیم» به «ما نمی‌توانیم»، را یکی از اهداف عملیاتی جریان نفوذ در کشور عنوان کرد و با خطاب قراردادن مدیران دستگاه‌های اطلاعاتی، تاکید کرد: مراقبت کنید مسئولان کشور، از ارزشهای اسلامی و از مردم فاصله نگیرند.

رئیسی اظهار داشت: وزارت اطلاعات باید همیشه چهره انقلابی داشته باشد، انقلابی بماند و در مصادر امر، عناصر انقلابی به کار گرفته شوند.

وی با تاکید بر اهمیت جایگاه حراست و گزینش در ارتقای کارآمدی ادارات و دستگاه‌های مختلف، گفت: گزینش‌ها و حراست‌ها در کشور نه افراط کنند و نه تفریط و مراقب باشند به کسی ظلم نشود اما حتماً افراد کارآمد و دارای صلاحیت، در مناصب به کار گرفته شوند.

رئیس‌جمهور ادامه داد: مدیران با کمک نهادهای اطلاعاتی و نظارتی، ادارات و دستگاه‌های اجرایی را از عوامل نارضایتی مردم از قبیل «رشوه، فساد و کم کاری» پاک سازی کنند.

رئیسی در پایان ضمن تقدیر از تلاش‌های اثرگذار دستگاه‌های اطلاعاتی در حوزه‌های مختلف، با گلایه از ناکافی بودن اقدامات انجام شده در مبارزه با قاچاق سازمان یافته کالا علی رغم تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری، گفت: باید بساط مافیای قاچاق و مافیای واردات با هم افزایی دستگاه‌های اطلاعاتی برچیده شود. کشف و برخورد با شبکه‌های فساد اقتصادی، مردم را شادمان و امیدوار می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس