تصاویر رسمی از شاسی بلند برقی لکسوس منتشر شد


تصاویر رسمی از شاسی بلند برقی لکسوس منتشر شد

محصول جدید لکسوس، یک شاسی بلند الکتریکی با ابعاد بزرگ‌تر از RX و نزدیک به GX است. این محصول، فعلا لکسوس SUV نام دارد اما احتمالا با کد مدل GZ رونمایی خواهد شد. حدود یک هفته قبل، تصاویری از کراس‌اور برقی لکسوس RZ 450e منشر شد. این محصول از پلت‌فرم مشترک با خودروی برقی تویوتا … The post تصاویر رسمی از شاسی بلند برقی لکسوس منتشر شد...

محصول جدید لکسوس، یک شاسی بلند الکتریکی با ابعاد بزرگ‌تر از RX و نزدیک به GX است. این محصول، فعلا لکسوس SUV نام دارد اما احتمالا با کد مدل GZ رونمایی خواهد شد.

حدود یک هفته قبل، تصاویری از کراس‌اور برقی لکسوس RZ ۴۵۰e منشر شد. این محصول از پلت‌فرم مشترک با خودروی برقی تویوتا bZ۴x استفاده می‌کند و ابعادی مشابه لکسوس NX دارد. از سویی دیگر، لکسوس تلاش می‌کند تا شاسی‌بلندهای برقی در اندازه‌های مختلف تولید کند و نمونه‌ای برای رقابت با بی‌ام‌و iX یا خودروهای بزرگ‌تر داشته باشد.

تصاویر رسمی از شاسی بلند برقی لکسوس منتشر شد

جدیدترین تصاویر منتشر شده از لکسوس SUV، خودرویی بزرگ‌تر از لکسوس RX را نشان می‌دهد و پیش‌نمایشی از زبان طراحی مدرن برای شرکت سازنده است. جلوپنجره‌ی کاملا بسته و فاقد خطوط پیچیده، مهم‌ترین تفاوت شاسی بلند لکسوس با مدل‌های بنزینی مثل RX و GX را نشان می‌دهد. چراغ‌های باریک به شکل خطوط موازی در حفره‌ای مثلثی جاسازی شده‌اند و ظاهرا، رنگ ملایم آبی برای روشنایی روز ارائه می‌کنند. این خودرو شباهت‌هایی به دیگر کراس‌اور برقی لکسوس RX 450e دارد و مزین به ستون انتهای بدنه با رنگ سیاه است.

در نمای پشت، حالتی ساده برای چراغ‌های عقب وجود دارد؛ اما حجم‌دهی پیچیده در پشت گلگیرها و سپر استفاده شده است. دستگیره‌های مخفی در بدنه، ادوات سیاه اضافی روی درهای ورودی به کابین، قاب کروم با ساختار خلاقانه برای بخش بالایی پنجره‌ها، رینگ‌های بزرگ، لاستیک‌های پهن و خطوط دایره‌ای پیرامون گلگیرها، دیگر نکات جالب در طراحی لکسوس SUV برقی هستند.

تصاویر رسمی از شاسی بلند برقی لکسوس منتشر شد

زمان دقیق برای تولید انبوه لکسوس SUV الکتریکی هنوز اعلام نشده است. تویوتا و لکسوس برای عرضه‌ی ۳۰ مدل خودروی تمام برقی تا ابتدای سال ۲۰۳۰ تلاش می‌کنند. براساس اطلاعات غیررسمی، احتمالا لکسوس RZ 450e در ماه‌های آخر سال ۲۰۲۲ تولید انبوه می‌شود.

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها