آپدیت اندروید 11 با MIUI 12.5 برای شیائومی ردمی 9A منتشر شد


آپدیت اندروید 11 با MIUI 12.5 برای شیائومی ردمی 9A منتشر شد

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) شیائومی به تازگی آپدیت نسخه 12.5 رابط کاربری MIUI 12.5 را به همراه اندروید 11 برای گوشی میان‌رده اقتصادی ردمی 9A منتشر کرد. این گوشی دو ساله پچ امنیتی تازه‌ای را نیز دریافت کرده است. شیائومی عملکرد قابل دفاعی در زمینه تولید، توسعه و پشتیبانی از گوشی‌های اقتصادی‌اش دارد. معمولا گوشی‌های این شرکت در مقایسه...

شیائومی به تازگی آپدیت نسخه 12.5 رابط کاربری MIUI 12.5 را به همراه اندروید 11 برای گوشی میان‌رده اقتصادی ردمی 9A منتشر کرد. این گوشی دو ساله پچ امنیتی تازه‌ای را نیز دریافت کرده است.

شیائومی عملکرد قابل دفاعی در زمینه تولید، توسعه و پشتیبانی از گوشی‌های اقتصادی‌اش دارد. معمولا گوشی‌های این شرکت در مقایسه با قیمتشان، امکانات قابل توجهی را به کاربران ارائه می‌کنند. حالا نوبت به گوشی اقتصادی و پایین‌رده ردمی 9A شیائومی رسیده تا پس از دو سال، همچنان پشتیبانی نرم‌افزاری‌اش ادامه پیدا کند.

گوشی ردمی نوت 9A شیائومی در ماه جولای سال 2020 میلادی با قیمت اقتصادی 99 یورو معرفی و روانه بازار شد. در زمان عرضه، این گوشی به نسخه 12 رابط کاربری MIUI بر پایه اندروید 10 مجهز شده بود. شیائومی پشتیبانی خوبی را از این گوشی انجام داد و هر سه ماه، آپدیت‌های امنیتی و نرم‌افزاری ردمی 9 ای را منتشر می‌کرد تا امنیت گوشی کاربرانش تامین شود.

آپدیت جدید گوشی ردمی 9A شیائومی

این گوشی شیائومی به تازگی آپدیت بزرگی را دریافت کرده که می‌تواند تجربه استفاده از این گوشی اقتصادی شیائومی را بهبود ببخشد. این بروزرسانی گوشی ردمی 9A شیائومی نسخه 12.5 رابط کاربری MIUI، اندروید 11 و پچ امنیتی ماه ژانویه سال 2022 را در خود جای داده است.

آپدیت اندروید 11 با MIUI 12.5 برای شیائومی ردمی 9A منتشر شدآپدیت اندروید 11 با MIUI 12.5 برای شیائومی ردمی 9A منتشر شد

این آپدیت حدود 1.9 گیگابایت حجم دارد. طبق ادعای شیائومی، آپدیت اندروید 11 و MIUI 12.5 گوشی ردمی 9A می‌تواند عملکرد و سرعت گوشی را بهبود ببخشد. شیائومی با استفاده از مکانیزم‌هایی جدید، مصرف منابعی مانند رم را تا حد زیادی کاهش داده است.

قابلیت‌های جدید این آپدیت Atomized Memory و Smart Balance نام دارند.قابلیت اول به گوشی ردمی 9A این امکان را می‌دهند تا رم موجود را بهینه‌تر مدیریت کند تا کاربران با لگ و کندی کمتری رو به رو شوند. دیگر قابلیت این آپدیت ردمی 9A به گوشی اجازه می‌دهد از سخت‌افزار، نهایت استفاده را ببرد. با این که این قابلیت‌ها روی کاغذ بسیار جذاب به نظر می‌رسند اما باید عملکرد آن‌ها را پس از انتشار آپدیت مشاهده و بررسی کرد.

آپدیت اندروید 11 با MIUI 12.5 برای شیائومی ردمی 9A منتشر شدآپدیت اندروید 11 با MIUI 12.5 برای شیائومی ردمی 9A منتشر شد

یکی دیگر از موارد قابل توجه در آپدیت اندروید 11 و MIUI 12.5 گوشی ردمی 9A، پچ امنیتی ماه ژانویه است. این پچ امنیتی می‌تواند خیال کاربران را تا حد زیادی از امنیت گوشی راحت کند.

پیش از نصب بروزرسانی اندروید 11 و MIUI 12.5 ردمی 9A چه باید کرد؟

پیش از هر چیز با توجه به حجم بالای این آپدیت، بهتر است حافظه داخلی 32 گیگابایتی گوشی ردمی 9 ای خود را با توجه به میزان مورد نیاز خالی کنید تا در نصب آپدیت مشکلی به وجود نیاید. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که آپدیت‌های OTA معمولا به مرور برای تمام کاربران منتشر می‌شوند. پس در صورتی که در روزها و حتی هفته‌های آینده این بروزرسانی را دریافت نکردید هم هیچ مشکلی وجود ندارد. همچنین پیشنهاد می‌کنیم ابتدا منتظر نصب این آپدیت توسط دیگر کاربران بمانید تا مشکلات احتمالی، گزارش و رفع شوند.

منبع :Gizmo China

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...