دروازه‌بان مصر:/ صلاح به من گفت که پنالتی مانه کدام سمت است


دروازه‌بان مصر:/ صلاح به من گفت که پنالتی مانه کدام سمت است

محمد ابوجبل، دروازه‌بان تیم ملی مصر، درباره مکالماتش با محمد صلاح و سادیو مانه پیش از ضربه پنالتی در جریان بازی صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی مصر در فینال جام ملت‌های آفریقا به مصاف سنگال رفت و در نهایت به مقام نایب قهرمانی رضایت داد.

بازی این دو تیم در وقت قانونی و اضافه به تساوی بدون گل کشید و در ضربات پنالتی این سنگال بود که موفق شد به پیروزی برسد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

با این حال در دقایق ابتدایی بازی یک پنالتی به سود تیم ملی سنگال اعلام شد که گل شدن آن می‌توانست روند این دیدار را عوض کند.

دروازه‌بان مصر پیش از این ثابت کرده بود که در مهار پنالتی‌های حریف بسیار مهارت دارد و به خوبی می‌تواند جهت حرکتی بازیکنان حریف را تشخیص دهد.

دروازه‌بان مصر:/ صلاح به من گفت که پنالتی مانه کدام سمت است

با این حال مکالماتی پیش از این ضربه پنالتی بین او و صلاح شکل گرفت که توجه بسیاری را جلب کرد و پیوستن مانه به جمع آنها نیز در نوع خود جالب بود و بسیاری حدس زده بودند که صلاح با شناختی که از این بازیکن به واسطه هم تیمی بودن با او در لیورپول دارد، در تلاش است تا به ابو جبل کمک کند.

اتفاقی که حالا با تایید این دروازه‌بان مصری نیز همراه شده و او در گفتگو با ام بی سی مصر اعلام کرد که صلاح جهت پنالتی زدن مانه را به او گفته است.

محمد ابوجبل در این گفتگو اظهار داشت:« صلاح به من گفت مانه به سمت راست شوت می‌کند، او دارد به سمت ما می‌آید چون می‌داند که دارم چه حرفی به تو می‌زنم. سپس مانه آمد و گفت من به سمت چپ شوت می‌زنم و صلاح به او جواب داد خواهیم دید.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا